Ціни на авіаквитки різко зросли і досягли рекордного рівня. Клієнти навіть платять у кілька разів більше, ніж на початку року, інформує Rzeczpospolita. Він додає, що “аеропорти забиті, круїзів стало менше, тому спрацював закон ринку”.
Як пише Rzeczpospolita, авіакомпанії намагаються задовольнити великий попит на подорожі. “Lufthansa, яка сильно обмежила мережу пересадок, продає тільки найдорожчі квитки. Це окупилося. У другому кварталі компанія очікує прибутку в розмірі 300-400 млн євро. Поїздка з Варшави через Франкфурт в аеропорт JFK. У Нью-Йорку в липні квиток коштуватиме 5,5 тис. злотих в один кінець економ-класу. У серпні дешевше – 3800 злотих за найдешевший рейс», – повідомляє видання.
Ситуація в Польщі
Додає, що квитків у цьому напрямку в економі вже немає на наступні рейси.
«Можна полетіти, але в останні місця в бізнесі за 8200 злотих в один бік. LOT також не забарився підвищити ціни. За зворотний квиток на липень Варшава – Париж від польського перевізника потрібно заплатити 2200 злотих, тоді як зазвичай це було 700-800 злотих. LOT також використовує резерви аеропорту Okęcie і скрупульозно управляє тим, що було покинуто, особливо Lufthansa і KLM.Варшава стала транзитним портом для тих, хто летить з Баку, Єревана, Тбілісі, Балкан і Індія »- вказано.
Rzeczpospolita писала, що поїздка за маршрутом Мумбаї-Варшава-Торонто в економ-класі цього літа коштуватиме близько 12 тисяч. злотий. Для нього дуже важливо, скільки в кінцевому підсумку заробить LOT цього літа. Чи знадобиться ще один транш державної допомоги, залежить від фінансових результатів третього кварталу. Про таку можливість у травні 2022 року говорив президент LOT Рафал Мільчарскі.
Проблеми в аеропортах
Останніми тижнями авіакомпанії по всій Європі борються з серйозними проблемами з персоналом, через що вони змушені скасувати рейси.
Під час пандемії, коли повітряний рух значно скоротився через обмеження на подорожі, зайнятість також скоротилася, особливо серед наземного персоналу, і тепер, коли попит на польоти повернувся до допандемічного рівня, в аеропортах не вистачає персоналу для обробки багажу, безпеки, безпеки або прибирання, і авіакомпанії не можуть виконувати всі заплановані рейси.
Основне джерело фото: Shutterstock