Перевізник зіткнувся з кризою після пандемії Covid-19. Трудові суперечки та нестача персоналу призвели до значних збоїв у поїздках. Ендрю Девід, генеральний директор Qantas, вибачився перед усіма, кого торкнулися проблеми в бізнесі, і пообіцяв, що ситуація покращиться. Девід сказав, що Qantas розуміє, що дії значать більше, ніж слова.
Коли його запитали в інтерв’ю радіостанції 2GB про те, як Qantas збирається «виправити цей безлад», Девід розповів, що скорочення рейсів і наймання додаткових працівників є основою плану виправлення ситуації авіакомпанії.
ДИВІТЬСЯ: Нідерланди. Бійка в аеропорту. Пасажири скасованого літака відмовилися залишати аеропорт
«Цього місяця ми скоротили кількість рейсів і плануємо зробити те ж саме наступного місяця, усвідомлюючи робочий тиск, який ми відчуваємо. (…) Крім того, ми працевлаштовуємо більше людей. З Великодня ми працевлаштували в компанії 1000 людей, а кількість працівників наземного обслуговування зросла в середньому на 15%. – сказав Девід.
Qantas скасувала 13 рейсів тільки з Сіднея у вівторок. Керівник авіакомпанії сказав, що деякі рейси скасовано через проблеми в аеропорту з багажною стрічкою та системою, яка використовується для маршрутизації літаків до Сіднея.