Британці пішли у відпустку. Навіть кілька годин у п’ятницю доводилося чекати в критичний момент у Дуврі входу до порома через Ла-Манш. Керівництво порту оголосило про «критичний інцидент» через тривалі затримки, звинувативши в цьому французьких митників.
І влада порту в Дуврі, і британський уряд звинувачують у п’ятничній ситуації французьку сторону, яка, на їхню думку, не забезпечила достатньою кількістю офіцерів, які контролюють людей, що в’їжджають в країну. Агентство Reuters зазначило, що вихід Великої Британії з Європейського Союзу означає, що пасажири, які прямують до Франції, зіткнуться з посиленим контролем французьких митників.
Величезний затор у Дуврі
Дуг Банністер, менеджер порту Дувра, сказав Sky News, що французьку владу було попереджено про очікуваний масштаб пасажиропотоку цими вихідними з початком піку свят, але вони не надали достатнього персоналу.
Протягом дня він також повідомив, що порівняно з ранком ситуація дещо покращилася і колона принаймні рушила, але не зміг сказати, скільки часу знадобиться для розвантаження затору. Ліз Трасс, міністр закордонних справ Великобританії, назвала ситуацію “жахливою”.
Прес-секретар порту Дувр сказав, що Дуг Банністер оголосив про “критичний фактор”. Щоправда, що це означає на практиці, не уточнюється.
Поромний оператор з Дувра до Кале P&O Ferries порадив мандрівникам «пройти всі перевірки безпеки принаймні шість годин» і прибути з їжею та водою, оскільки вони чекають довше.
«Ми глибоко засмучені тим, що персоналу на французькому кордоні вночі та рано вранці було на жаль недостатньо для задоволення наших очікуваних потреб. Ми знаємо, що ресурси обмежені, але популярність Дувра не є несподіванкою», — йдеться у заяві британців Харбор. Порт Дувр обслуговує 12 мільйонів пасажирів щороку.
ДуврEPA / СТУАРТ БРОК
Збої в аеропортах
Серйозні затримки в Дуврі сталися в той час, коли деякі аеропорти мають проблеми з обслуговуванням мандрівників.
Під час пандемії, коли повітряний рух значно скоротився через обмеження на подорожі, зайнятість також скоротилася, особливо серед наземного персоналу, і тепер, коли попит на польоти повернувся до рівня до пандемії, в аеропортах не вистачає персоналу для обробки багажу, безпеки, безпеки або прибирання, і авіакомпанії не можуть виконувати всі заплановані рейси.
Основне джерело фото: EPA / СТУАРТ БРОК