Перша поромна лінія оголосила, що не допускатиме на борт автомобілі з електричною, гібридною та водневою силою. Хавіла Кіструтен з Норвегії виправдовує цю заборону міркуваннями безпеки. Занепокоєння пов’язане із спалахом можливої пожежі на кораблі та труднощами у проведенні операцій з гасіння пожежі.
Норвезька поромна лінія Havila Kystruten, що курсує між містами Кіркенес і Берген, оголосила, що не прийматиме на борт своїх кораблів електричні, гібридні та водневі автомобілі, а лише автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Виконавчий директор компанії Бент Мартіні сказав, що рішення було прийнято після аналізу ризиків сторонньою компанією Proactima.
Havila Kystruten не пускатиме на борт порома електричні, гібридні та водневі автомобілі.Shutterstock
Електромобілів на борту порома немає
Рішення норвезького судновласника пов’язане з ризиком, який можуть викликати електромобілі у разі пожежі на поромі. Передбачається, що батарея такого автомобіля горить при такій високій температурі, що загасити виниклу пожежу вкрай складно, що може загрожувати людям на кораблі.
– Можлива пожежа в електричних, гібридних або водневих автомобілях вимагатиме сторонніх рятувальних робіт і може становити загрозу для людей на борту та суден. Ми серйозно ставимося до безпеки, і це, очевидно, ризик, на який ми не готові йти ні за яких обставин.
Наразі Хавіла Кіструтен працює над рішеннями, які могли б мінімізувати ризик перевезення транспортних засобів, що не працюють на двигунах внутрішнього згоряння, у майбутньому.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Це має бути революція на дорогах. Комісар ЄС попереджає про “гігантський збій”
Пожежі, які важко загасити
Минулого року на борту порома з Емдена, Німеччина, до Девісвіля, Канада, спалахнула пожежа, в результаті якої згоріло майже 4000 будинків. авт. На борту перебували електрокари, що завадило надзвичайникам вжити ефективних заходів. Зрештою 22 члени екіпажу були евакуйовані, а вогонь вдалося самостійно загасити. Невідомо, чи стала ця подія безпосередньою причиною оцінки ризику Хавіли Кіструтен, але з тих пір у галузі зросла стурбованість щодо безпеки транспортування електричних, гібридних і водневих автомобілів.
Рішення компанії може бути особливо проблематичним для самих норвежців. На початку січня Норвезька дорожня федерація (OFV) повідомила, що частка проданих електромобілів зросла до 79,3 відсотка. усіх зареєстрованих автомобілів у Норвегії у 2022 році з 65 відсотками. у 2021 році. Це означає, що Норвегія лідирує у світі за часткою електромобілів у загальній кількості всіх транспортних засобів на дорогах. Купувати такі автомобілі жителів країни стимулюють щедрі державні субсидії.
Основне джерело фото: Shutterstock