Майкл Пейджер, відомий лікар естетичної медицини, якого у Великобританії називають «королем ботокса», помічає все більше молоді серед клієнтів клінік. Він також бачить “різку зміну їхніх смаків”.
Кількість молодих людей, які використовують процедури естетичної медицини, зростає з загрозливою швидкістю. За словами доктора Майкл Пейджер, який керує клінікою в британському Найтсбріджі, все частіше молоді клієнти прагнуть відповідати нереалістичним стандартам краси, які пропагують соціальні мережі. – Багато людей хочуть, щоб їх відображення в дзеркалі виглядало так, як після застосування інтернет-фільтра. Я думаю, це те, що вони прагнуть”, – сказав доктор Пейджер The Guardian.
«Зміни в уподобаннях клієнтів кардинальні»
Експерт також виявив, що наявність фільтрів, які змінюють риси обличчя, сприяє збільшенню розриву між тим, як молоді люди бачать себе, і тим, як вони виглядають насправді. Він додав, що, на його думку, проходження процедур у сфері естетичної медицини стало сприйматися як символ престижу. – Показати, що щось зроблено, стало майже статусним показником. Немає потреби приховувати (естетичні процедури – ред.), це стало чимось на зразок дизайнерського лейбла, зазначає доктор Пейджер на порталі «The Guardian».
За словами експерта, “зміна вподобань клієнтів кардинальна”. Як підкреслює він, раніше лікування з використанням ботулотоксину використовувалося для більш тонких модифікацій зображення. Його спостереження показують, що нині молоді клієнти схильні до кардинальних змін у зовнішності. «Вони переросли, і вони пишаються цим», — каже він.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Ботокс у підлітків? Кшиштоф Гойдзь: Я кажу «приходь до мене через 20 років»
Відповідальність за просування нереалістичних моделей краси в основному лежить на медійних особистостях і знаменитостях. – Я помічаю по телевізору людей із явно зміненою зовнішністю. Зараз це не клеймо, а модна тенденція, додає в інтерв’ю The Guardian експерт, якого називають “королем ботокса”.
За оцінками, у Великобританії щороку проводиться близько 900 000 процедур ботоксом. Незважаючи на введену в минулому році заборону на використання естетичної медицини особами до 18 років, за словами Тамари Гріффітс з Британського товариства дерматологів Великобританії, спостерігається значне зростання інтересу до подібних практик серед підлітків.
Популярність естетичної медицини в Польщі
Дослідження, проведене Laboratoires Vivacy Polska, показує, що естетична медицина також набуває популярності в Польщі. Підвищений інтерес до таких процедур відзначили аж 83 відсотки опитаних лікарів. Їхніми клієнтами найчастіше стають люди віком від 31 до 45 років, які склали 63 відсотки всіх пацієнтів. Значний інтерес до естетичної медицини також серед людей віком 46-65 років. На молодших людей віком від 18 до 31 року припадало 23 відсотки всіх естетичних процедур. Найбільш охоче вони піддавалися моделюванню губ.
Серед процедур для обличчя найбільшою популярністю серед пацієнтів користуються процедури з використанням ботулотоксину та гіалуронової кислоти. Потім йдуть процедури з використанням тканинних стимуляторів і мезотерапія. Дослідження проводилося в лютому цього року.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Спочатку під скальпелем, потім перед вівтарем
The Guardian, ISB Health
Основне джерело фото: Shutterstock
Майкл Пейджер, відомий лікар естетичної медицини, якого у Великобританії називають «королем ботокса», помічає все більше молоді серед клієнтів клінік. Він також бачить “різку зміну їхніх смаків”.
Кількість молодих людей, які використовують процедури естетичної медицини, зростає з загрозливою швидкістю. За словами доктора Майкл Пейджер, який керує клінікою в британському Найтсбріджі, все частіше молоді клієнти прагнуть відповідати нереалістичним стандартам краси, які пропагують соціальні мережі. – Багато людей хочуть, щоб їх відображення в дзеркалі виглядало так, як після застосування інтернет-фільтра. Я думаю, це те, що вони прагнуть”, – сказав доктор Пейджер The Guardian.
«Зміни в уподобаннях клієнтів кардинальні»
Експерт також виявив, що наявність фільтрів, які змінюють риси обличчя, сприяє збільшенню розриву між тим, як молоді люди бачать себе, і тим, як вони виглядають насправді. Він додав, що, на його думку, проходження процедур у сфері естетичної медицини стало сприйматися як символ престижу. – Показати, що щось зроблено, стало майже статусним показником. Немає потреби приховувати (естетичні процедури – ред.), це стало чимось на зразок дизайнерського лейбла, зазначає доктор Пейджер на порталі «The Guardian».
За словами експерта, “зміна вподобань клієнтів кардинальна”. Як підкреслює він, раніше лікування з використанням ботулотоксину використовувалося для більш тонких модифікацій зображення. Його спостереження показують, що нині молоді клієнти схильні до кардинальних змін у зовнішності. «Вони переросли, і вони пишаються цим», — каже він.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Ботокс у підлітків? Кшиштоф Гойдзь: Я кажу «приходь до мене через 20 років»
Відповідальність за просування нереалістичних моделей краси в основному лежить на медійних особистостях і знаменитостях. – Я помічаю по телевізору людей із явно зміненою зовнішністю. Зараз це не клеймо, а модна тенденція, додає в інтерв’ю The Guardian експерт, якого називають “королем ботокса”.
За оцінками, у Великобританії щороку проводиться близько 900 000 процедур ботоксом. Незважаючи на введену в минулому році заборону на використання естетичної медицини особами до 18 років, за словами Тамари Гріффітс з Британського товариства дерматологів Великобританії, спостерігається значне зростання інтересу до подібних практик серед підлітків.
Популярність естетичної медицини в Польщі
Дослідження, проведене Laboratoires Vivacy Polska, показує, що естетична медицина також набуває популярності в Польщі. Підвищений інтерес до таких процедур відзначили аж 83 відсотки опитаних лікарів. Їхніми клієнтами найчастіше стають люди віком від 31 до 45 років, які склали 63 відсотки всіх пацієнтів. Значний інтерес до естетичної медицини також серед людей віком 46-65 років. На молодших людей віком від 18 до 31 року припадало 23 відсотки всіх естетичних процедур. Найбільш охоче вони піддавалися моделюванню губ.
Серед процедур для обличчя найбільшою популярністю серед пацієнтів користуються процедури з використанням ботулотоксину та гіалуронової кислоти. Потім йдуть процедури з використанням тканинних стимуляторів і мезотерапія. Дослідження проводилося в лютому цього року.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Спочатку під скальпелем, потім перед вівтарем
The Guardian, ISB Health
Основне джерело фото: Shutterstock