Чоловік забронював столик у розкішному ресторані в Сан-Себастьяні, але не з’явився. Він помилився в днях. З цієї причини йому нарахували штраф у розмірі 510 євро (приблизно 2300 злотих) за порушення правил скасування. У відповідь він подав до суду на власників ресторану, стверджуючи, що правила не були чітко визначені. Тепер суд постановив, що йому доведеться заплатити штраф.
Про випадок пише іспанська газета El Pais. У позові, до якого журнал мав доступ, пояснювалося, що клієнт забронював столик для себе та ще двох у ресторані Amelia, відзначеному двома мішленівцями, у Сан-Себастьяні на 16 липня 2021 року. Чотири дні тому він підтвердив свою присутність електронною поштою. Вранці 17 липня він пішов у ресторан ще раз запитати, чи заброньований столик. Потім він почув, що бронь була напередодні.
Натомість менеджер ресторану запропонував клієнту ще одне замовлення через два тижні, але клієнт відмовився. У цій ситуації, згідно з правилами, що діють в Amelia, на картку чоловіка стягнули штраф у розмірі 510 євро за неявку.
У позові, який цитує “El Pais”, клієнт пояснив, що ночував у готелі, де розташований ресторан. Раніше він змінив дату свого перебування, але забув перепланувати бронювання з Амелією. Чоловік стверджував, що політика скасування ресторану була незрозумілою та неправильно повідомленою. Він додав, що сума, списана з його картки, на його думку, неадекватна тому, що сталося.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Рейтинг найсонячніших напрямків для весняного відпочинку
Сан-Себастьян. Суд відмовив у задоволенні позову
Хаб’єр де ла Маза, менеджер групи Amelia, до якої входить ресторан, зазначив в інтерв’ю “El Pais”, що правила розміщені на сайті, і їх можна побачити перед входом в систему бронювання. “Ми дотримуємося дуже суворої політики скасування, щоб захистити наш малий бізнес”, – сказав де ла Маза.
Він додав, що пеня стягується з клієнтів, які не скасовують або не переносять принаймні за 96 годин до запланованого візиту. – Якщо у клієнта виникають проблеми, ми завжди беремо гроші за замовлене меню, але зазвичай пропонуємо їм ваучер на решту року, який вони можуть віддати в крайньому випадку. Якщо ми добре ладнаємо, ми намагаємося домовитися.
Суд Сан-Себастьяна підтримав позицію ресторану та відхилив позов замовника 1 березня. – Ми задоволені. Наша система була затверджена. Це основний принцип роботи цього закладу з моменту його відкриття у 2017 році – так прокоментувала вердикт газета de la Maza.
Іспанія Позиція Факуа щодо Амелії
Рубен Санчес, речник іспанської організації захисту прав споживачів Facua, сказав El Pais, що «випадок Амелії унікальний, тому що це не ресторан, який має гарантію, що клієнт, який скасував столик, буде замінений кимось іншим». Водночас він визнав, що таким високим покаранням можна зловживати.
— Міг постраждати ресторан. Але чи справді той факт, що один із ваших столиків не зайнятий, означає повну економічну втрату? Тобто вся ця їжа буде викинута? запитує Санчес.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Іспанія може залишитися без працівників. Очікується рекордна кількість туристів