Клієнт приїхав в готель в італійській Апулії – реальність його здивувала, адже не мала нічого спільного з опублікованою в Інтернеті фотографією. Найбільші застереження викликав стан басейну та спортзалу. Після трьох років розгляду суддя постановив, що клієнт повинен повернути гроші.
Ansa повідомила, що чотири роки тому турист з Мілана приїхав у готель у Вієсте на півдні Італії, де він заплатив 2250 євро наперед. Виявилося, що його фотографії, представлені на популярному сайті бронювання, не мають нічого спільного з реальною ситуацією. Замість басейну був лише неглибокий дитячий басейн, а весь обіцяний тренажерний зал складався з бігової доріжки, встановленої на сонці. Клієнт вирішив скасувати бронювання, але власник сказав йому, що грошей йому не повернуть.
Готель не такий як на картинці – рішення судді
Чоловік відчув себе ошуканим і передав справу проти керівництва готелю до мирового судді (розглядаються цивільні та кримінальні справи – ред.)
Марко Донцеллі, президент організації захисту прав споживачів Codacons, який представляв інтереси туриста перед суддею, сказав: «Нас часто вводять в оману ідилічні фотографії в туристичних місцях, які не відповідають тому, що є насправді». Він нагадав, що в таких ситуаціях клієнт може відстояти свої права.
Після більш ніж трьох років розгляду суддя в Мілані постановив, що готель повинен виплатити всю суму незадоволеному клієнту та покрити судові витрати.
Основне джерело фото: Shutterstock