Інформаційне агентство Ansa повідомило, що це сталося чотири роки тому туристка з Мілана приїхала в готель міста Вієсте на півдні Італії.
Він заплатив за перебування, ще до приїзду, 2250 євро.
Виявилося, що його фотографії були представлені на популярному сайті бронювання вони не мають великого відношення до реального стану речей.
Захисник споживачів: Нас часто вводять в оману ідилічні фотографії готелів
Замість цього в готелі у басейні був лише неглибокий дитячий басейні цілий обіцяний тренажерний зал складався з бігової доріжки, встановленої на сонці. Клієнт вирішив скасувати бронювання, але власник сказав йому це він не поверне свої гроші.
Чоловік відчув себе обдуреним і головою справу проти керівництва готелю до магістрату.
ДИВИТИСЯ: Італія. Майже столітній сицилієць захистив магістерську роботу з філософії
— Так часто буває нас обманюють ідилічні фотографії в туристичних місцяхякі не є тим, чим вони є насправді, сказав президент організації захисту прав споживачів Codacons Марко Донцелліякий представляв туриста перед суддею. Він нагадав, що в таких ситуаціях клієнт може відстояти свої права.
Після більш ніж трьох років розгляду суддя в Мілані виніс таке рішення готель повинен віддати незадоволеному клієнту всю суму та покрити судові витрати.