Канадський співак The Weeknd потрапив до Книги рекордів Гіннесса як найпопулярніший виконавець у світі. Музикант встановив два нових рекорди після того, як першим в історії Spotify подолав рубіж у 100 мільйонів слухачів на місяць.
20 березня канадський співак і музичний продюсер Абель Макконен Тесфає, відомий як The Weeknd, був занесений до Книги рекордів Гіннеса. За даними організації світових рекордів, зірка була там завдяки двом своїм досягненням на Spotify: найвищій місячній кількості слухачів, коли-небудь зафіксованій, і тому, що він став першим артистом в історії, який подолав бар’єр у 100 мільйонів слухачів за місяць.
«Офіційно: 27 лютого The Weeknd став першим виконавцем в історії Spotify, який досяг 100 мільйонів слухачів щомісяця», — повідомили в Spotify наприкінці лютого. Станом на 21 березня кількість людей (акаунтів), які протягом місяця слухали пісні The Weeknd, вже перевищила 111,6 млн осіб. Друга в списку 33-річна Майлі Сайрус випередила понад 30 мільйонів слухачів. The Weeknd похвалився його досягненням і встановленням двох рекордів Гіннеса в понеділок у соціальних мережах.
Портал CBS News зазначає, що рекордному результату канадця значною мірою сприяла лютнева прем’єра реміксу “Die For You”, у якому знялася Аріана Гранде. Студійний запис, яким американська співачка поділилася в TikTok, швидко став вірусним на цій платформі, а сама пісня стала номером один у чартах Spotify.
The WeekndКрістіан Бертран / Shutterstock
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Оскар 2023. Найбільші переможці гала. Хто отримав статуетку?
Книга рекордів Гіннеса The Weeknd
CBS News підкреслює, що The Weeknd не вперше потрапляє до Книги рекордів Гіннеса. У 2016 році співачка вже отримала два дипломи з нагоди потрапляння до цього престижного списку: за найпопулярніший альбом на Spotify і за найбільшу кількість тижнів поспіль, проведених у першій десятці списку Hot 100 Billboard серед сольних виконавців чоловічої статі.
33-річний хлопець також має ще один вражаючий рекорд, пов’язаний зі Spotify, хоча він не занесений до Книги рекордів Гіннеса. Його трек “Blinding Lights” 2020 року став найбільш транслюваним треком на платформі з майже 3,5 мільярдами переглядів. У цій категорії також лідирує пісня «Starboy» з однойменного альбому 2016 року.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Тревіса Скотта звинувачують у нападі. Поліція проводить розслідування
NBC News, Spotify, guinnessworldrecords.com
Основне джерело фото: Крістіан Бертран / Shutterstock