Новий рік — одне з найзначніших та найочікуваніших свят. Відзначають його як у родинному колі та близьких людей, так і разом з колегами по роботі. Іноді буває складно організувати передноворічний корпоратив із великим розмахом. Але залишити своїх співробітників без свята та подарунків не можна — для нових членів трудового колективу корпоративи є гарною нагодою ближче познайомитися з колегами, а для решти — весело поспілкуватись один з одним у неформальній обстановці.
Необов'язково проводити урочистість у ресторані чи інших схожих місцях поза офісом. Вечірку можна легко організувати безпосередньо в офісі. Ідея новорічного свята у колективі не нова, їй часто користуються невеликі фірми, які не мають можливості «закотити» пишну урочистість.
Організація корпоративу в офісі — справа серйозна, яка потребує часу та певного досвіду проведення таких заходів. Але підготовка та організація цілком вдасться, якщо залучити до них максимальну кількість енергійних працівників. Не можна доручати організацію зустрічі Нового року першому-ліпшому працівникові, навіть якщо він веселий і товариський і має багато вільного часу. Влаштувати свято нелегко – необхідно знати безліч тонкощів та охопити великий обсяг підготовчої роботи. Слід зазначити, що у великих фірмах існує спеціальний відділ із кількох співробітників, які займаються організацією корпоративних заходів.
Що слід знати про новорічні корпоративи, що проводяться в офісі
Основою будь-якого успішного заходу за участю більшості співробітників є вдалий сценарій чи програма свята. Якщо трудовий колектив невеликий і дружний, то захід може пройти без детально прописаної програми — привітання керівництва, вручення подарунків і грамот працівникам, які відзначилися, кілька самостійно підготовлених номерів, святковий стіл, танці та цікаві конкурси. Однак якщо потрібно об'єднати значну кількість малознайомих співробітників, то без програми обійтися дуже складно. Інакше учасники вечірки можуть швидко занудьгувати.
Вибір сценарію офісного свята залежить від багатьох факторів:
• обраного для проведення свята приміщення,
• віку учасників вечірки,
• новий рік в офісі сценарій безпосередньо пов'язаний із передбаченим бюджетом.
Крім того, необхідно пам'ятати, що будь-який корпоратив незалежно від місця проведення все-таки зобов'язує заготовити подарунки та сувеніри для всіх працівників. Також не можна забувати від відповідного прикраси офісу. Адже найчастіше саме зовнішній антураж допомагає створити атмосферу новорічної урочистості. Це основні моменти, які вимагають більш ретельного опрацювання та організації.
Як зробити офіс, що підходить для новорічного корпоративу
Головний атрибут зимового свята – це прикрашена ялинка. Але дуже часто в офісах невеликих компаній не вистачає простору, щоб встановити велику чи навіть середню ялинку. Тому вибираємо відповідну альтернативу – невелика натуральна або штучна ялинка. Також можна скористатися послугами спеціальних фірм та взяти в оренду живу ялинку в горщику. Працівники фірми привезуть живе дерево, поставлять у відповідному місці, а потім заберуть його назад. Крім того, можна прикрасити офісне приміщення оригінальними варіаціями ялинок із паперу чи гірлянд.
Також можна прикріпити контур ялинки на вільній від офісних шаф стіні. Перевага прикрас на стіні чи стелі – це значна економія простору. До стін або стелі можна прикріпити кулі, блискучі шишки, яскраву мішуру, гірлянди чи фігурки новорічних персонажів.
Порожні підвіконня або полички стелажів часто оздоблюються декоративними вазами, заповненими ялиновими гілками, кулями або іншими відповідними аксесуарами. Традиційний декор кімнат, у тому числі й офісних, – це ялинкові вінки. Якщо дозволяє простір, кути приміщення можна декорувати повітряними кулями, найкраще підходять золотисті або срібні кольори, вони найбільше асоціюються із новорічним святом.
Святкове меню
Як організувати Новий рік в офісі та вирішити питання, що стосуються святкового столу? Традиційно керівництво компанії бере це завдання на себе – виділяє певну суму на замовлення готових страв з доставкою з кафе чи ресторану. Це найпростіше та зручне вирішення питання, що полегшує проведення свята та життя співробітників. Але нерідко у багатьох колективах співробітники самі вирішують готувати святкові страви. Тому меню повинно бути заздалегідь обумовлено, щоб на столі не зібралися вазочки з однаковими салатами або однією нарізкою. Також господаркам необхідно встигнути купити необхідні продукти, щоб потім на корпоративі блиснути своїми кулінарними талантами.
Для вечірки в офісі зручніше вибирати такі страви, які легко брати і їсти навіть стоячи, наприклад, невеликі пиріжки, млинці з різною начинкою, легкі салати в тарталетках, бутерброди, овочеве та сирне асорті на шпажках.
Що стосується посуду, то кожен колектив це питання має вирішити самостійно. З одного боку, всім хочеться, щоб святковий стіл був сервірований гарним посудом, але з іншого боку, прибирання та миття посуду після застілля багатьох ставить у глухий кут. У такому випадку, зручніше запастися достатньою кількістю одноразового посуду.
Необхідний дрес-код новорічної вечірки в офісі
Найчастіше чоловічу половину колективу особливо не турбує питання, у чому прийти на вечірку з нагоди Нового року. Вони вже запаслися необхідними вітальними словами, розучили новорічні номери та готові оцінити якість спиртного та кулінарних шедеврів, які приготують співробітниці.
А ось для жінок питання одягу, зачіски та макіяжу стоїть на першому місці. Що ж краще одягнути на вечірку? Адже зазвичай офісному святу передує повноцінний робочий день, тому, якщо дама на вечір не захопить із собою окреме вбрання, їй доведеться обійтися повсякденним одягом, додавши до неї невеликий вишуканий штрих.
Новорічні конкурси — змагання, веселощі та призи
Підготовку новорічних конкурсів на роботі можна запропонувати найталановитішому та найкреативнішому молодому співробітнику, який має хоча б мінімальні організаторські здібності. Що можна вигадати? Якщо перед організатором конкурсів стоїть завдання згуртувати трудовий колектив, офісні змагання треба вигадувати так, щоб вони нагадували колективні ігри з можливістю прийняття спільного рішення. Також ближче познайомитись один з одним допомагають конкурси у парі, а також індивідуальні номери, щоб малознайомі співробітники змогли побачити таланти всіх колег на власні очі.
Також популярними темами конкурсів залишаються невеликі тематичні квести, пісенні номери, караоке та танцювальні конкурси. Зрозуміло, кожен конкурс має закінчуватися врученням невеликих заохочувальних подарунків, наприклад, гастрономічного характеру (коробка цукерок, пляшка шампанського), бюджетного плану (чашки, магнітики, ялинкові іграшки) або корисні подарунки (нотатки, книги, ручки).
Новий рік в офісі обов'язково стане найпам'ятнішою подією року, що минає, в житті колективу, якщо організувати все «з вогником», вчасно та спільними зусиллями.
Теги: #Новий рік в офісі, #новорічні конкурси на роботі, #як організувати новий рік у колективі
Новий рік — одне з найзначніших та найочікуваніших свят. Відзначають його як у родинному колі та близьких людей, так і разом з колегами по роботі. Іноді буває складно організувати передноворічний корпоратив із великим розмахом. Але залишити своїх співробітників без свята та подарунків не можна — для нових членів трудового колективу корпоративи є гарною нагодою ближче познайомитися з колегами, а для решти — весело поспілкуватись один з одним у неформальній обстановці.
Необов'язково проводити урочистість у ресторані чи інших схожих місцях поза офісом. Вечірку можна легко організувати безпосередньо в офісі. Ідея новорічного свята у колективі не нова, їй часто користуються невеликі фірми, які не мають можливості «закотити» пишну урочистість.
Організація корпоративу в офісі — справа серйозна, яка потребує часу та певного досвіду проведення таких заходів. Але підготовка та організація цілком вдасться, якщо залучити до них максимальну кількість енергійних працівників. Не можна доручати організацію зустрічі Нового року першому-ліпшому працівникові, навіть якщо він веселий і товариський і має багато вільного часу. Влаштувати свято нелегко – необхідно знати безліч тонкощів та охопити великий обсяг підготовчої роботи. Слід зазначити, що у великих фірмах існує спеціальний відділ із кількох співробітників, які займаються організацією корпоративних заходів.
Що слід знати про новорічні корпоративи, що проводяться в офісі
Основою будь-якого успішного заходу за участю більшості співробітників є вдалий сценарій чи програма свята. Якщо трудовий колектив невеликий і дружний, то захід може пройти без детально прописаної програми — привітання керівництва, вручення подарунків і грамот працівникам, які відзначилися, кілька самостійно підготовлених номерів, святковий стіл, танці та цікаві конкурси. Однак якщо потрібно об'єднати значну кількість малознайомих співробітників, то без програми обійтися дуже складно. Інакше учасники вечірки можуть швидко занудьгувати.
Вибір сценарію офісного свята залежить від багатьох факторів:
• обраного для проведення свята приміщення,
• віку учасників вечірки,
• новий рік в офісі сценарій безпосередньо пов'язаний із передбаченим бюджетом.
Крім того, необхідно пам'ятати, що будь-який корпоратив незалежно від місця проведення все-таки зобов'язує заготовити подарунки та сувеніри для всіх працівників. Також не можна забувати від відповідного прикраси офісу. Адже найчастіше саме зовнішній антураж допомагає створити атмосферу новорічної урочистості. Це основні моменти, які вимагають більш ретельного опрацювання та організації.
Як зробити офіс, що підходить для новорічного корпоративу
Головний атрибут зимового свята – це прикрашена ялинка. Але дуже часто в офісах невеликих компаній не вистачає простору, щоб встановити велику чи навіть середню ялинку. Тому вибираємо відповідну альтернативу – невелика натуральна або штучна ялинка. Також можна скористатися послугами спеціальних фірм та взяти в оренду живу ялинку в горщику. Працівники фірми привезуть живе дерево, поставлять у відповідному місці, а потім заберуть його назад. Крім того, можна прикрасити офісне приміщення оригінальними варіаціями ялинок із паперу чи гірлянд.
Також можна прикріпити контур ялинки на вільній від офісних шаф стіні. Перевага прикрас на стіні чи стелі – це значна економія простору. До стін або стелі можна прикріпити кулі, блискучі шишки, яскраву мішуру, гірлянди чи фігурки новорічних персонажів.
Порожні підвіконня або полички стелажів часто оздоблюються декоративними вазами, заповненими ялиновими гілками, кулями або іншими відповідними аксесуарами. Традиційний декор кімнат, у тому числі й офісних, – це ялинкові вінки. Якщо дозволяє простір, кути приміщення можна декорувати повітряними кулями, найкраще підходять золотисті або срібні кольори, вони найбільше асоціюються із новорічним святом.
Святкове меню
Як організувати Новий рік в офісі та вирішити питання, що стосуються святкового столу? Традиційно керівництво компанії бере це завдання на себе – виділяє певну суму на замовлення готових страв з доставкою з кафе чи ресторану. Це найпростіше та зручне вирішення питання, що полегшує проведення свята та життя співробітників. Але нерідко у багатьох колективах співробітники самі вирішують готувати святкові страви. Тому меню повинно бути заздалегідь обумовлено, щоб на столі не зібралися вазочки з однаковими салатами або однією нарізкою. Також господаркам необхідно встигнути купити необхідні продукти, щоб потім на корпоративі блиснути своїми кулінарними талантами.
Для вечірки в офісі зручніше вибирати такі страви, які легко брати і їсти навіть стоячи, наприклад, невеликі пиріжки, млинці з різною начинкою, легкі салати в тарталетках, бутерброди, овочеве та сирне асорті на шпажках.
Що стосується посуду, то кожен колектив це питання має вирішити самостійно. З одного боку, всім хочеться, щоб святковий стіл був сервірований гарним посудом, але з іншого боку, прибирання та миття посуду після застілля багатьох ставить у глухий кут. У такому випадку, зручніше запастися достатньою кількістю одноразового посуду.
Необхідний дрес-код новорічної вечірки в офісі
Найчастіше чоловічу половину колективу особливо не турбує питання, у чому прийти на вечірку з нагоди Нового року. Вони вже запаслися необхідними вітальними словами, розучили новорічні номери та готові оцінити якість спиртного та кулінарних шедеврів, які приготують співробітниці.
А ось для жінок питання одягу, зачіски та макіяжу стоїть на першому місці. Що ж краще одягнути на вечірку? Адже зазвичай офісному святу передує повноцінний робочий день, тому, якщо дама на вечір не захопить із собою окреме вбрання, їй доведеться обійтися повсякденним одягом, додавши до неї невеликий вишуканий штрих.
Новорічні конкурси — змагання, веселощі та призи
Підготовку новорічних конкурсів на роботі можна запропонувати найталановитішому та найкреативнішому молодому співробітнику, який має хоча б мінімальні організаторські здібності. Що можна вигадати? Якщо перед організатором конкурсів стоїть завдання згуртувати трудовий колектив, офісні змагання треба вигадувати так, щоб вони нагадували колективні ігри з можливістю прийняття спільного рішення. Також ближче познайомитись один з одним допомагають конкурси у парі, а також індивідуальні номери, щоб малознайомі співробітники змогли побачити таланти всіх колег на власні очі.
Також популярними темами конкурсів залишаються невеликі тематичні квести, пісенні номери, караоке та танцювальні конкурси. Зрозуміло, кожен конкурс має закінчуватися врученням невеликих заохочувальних подарунків, наприклад, гастрономічного характеру (коробка цукерок, пляшка шампанського), бюджетного плану (чашки, магнітики, ялинкові іграшки) або корисні подарунки (нотатки, книги, ручки).
Новий рік в офісі обов'язково стане найпам'ятнішою подією року, що минає, в житті колективу, якщо організувати все «з вогником», вчасно та спільними зусиллями.
Теги: #Новий рік в офісі, #новорічні конкурси на роботі, #як організувати новий рік у колективі