Інцидент стався під час рейсу з турецької Анкари в німецький Дюссельдорф. Один зі бортпровідників знайшов відрубану голову змії в їжі, яку подали на борту літака.
ДИВІТЬСЯ: Скасовані рейси. Компенсація – як отримати? Ядвіга Стричинська у «Гості подій»
Жінка вирішила зняти незвичайну знахідку на плівку.
Коли цю справу оприлюднили турецькі ЗМІ, авіакомпанії оголосили, що припиняють співпрацю з постачальником продуктів харчування Sancak Inflight.
«Нашим головним пріоритетом є те, щоб послуги, які ми надаємо нашим гостям у літаках, були найвищої якості, а також щоб як наші гості, так і співробітники мали комфортний і безпечний політ. Інформація, яка з’явилася в ЗМІ щодо кейтерингу під час польоту, є абсолютно правильною. неможливо. Розпочато детальне розслідування, до його завершення ми вводимо превентивні заходи, включно з припиненням поставок конкретного товару”, – йдеться в повідомленні.
ДИВІТЬСЯ: Свята 2022. Авіаквитки подорожчали. Великий попит на подорожі
Висловився у цьому питанні і сам постачальник харчів. Компанія, клієнтами якої є серед інших Qatar Airways, Malaysia Airlines і easyJet забезпечили високий рівень харчування. На їхню думку, голова змії повинна була бути в їжі після її приготування.
SunExpress є основною авіакомпанією, яка виконує чартерні рейси з Польщі до Туреччини.