Передріздвяний час – це, окрім іншого, пошуки подарунків для близьких. Однак вибір ідеальних подарунків може бути складним завданням, тому в Сполучених Штатах було проведено дослідження, щоб перевірити, якими мають бути їхні характеристики. Виявилося, що найголовнішою рисою ідеального подарунка є те, що він повинен бути сюрпризом – бажано, щоб він був і для того, хто дарує.
Опитування проводилося серед понад 2000 жителів США, його результати були опубліковані на початку листопада. Він мав на меті показати, що повинен мати ідеальний різдвяний подарунок. Це показує, що найбільше цінується в даруванні подарунків – це переживання: цілих 81 відсоток. респондентів визнали, що важливо бути присутнім, коли розпаковують подарунок, який комусь подарували, і бачити реакцію цієї людини.
Найкращий різдвяний подарунок
Респонденти вказали п’ять ознак, які повинні характеризувати ідеальний різдвяний подарунок. Виявилося, що головне, щоб це був сюрприз. 79 відсотків людей сказали, що дарувати подарунки найкраще, коли одержувач їх не очікує, хоча у випадку з різдвяними подарунками може бути важко отримати повний сюрприз. Проте майже половина (49 відсотків) людей вирішила, що найкращі подарунки – це ті, зміст яких також є сюрпризом для дарувальника. В даному випадку йдеться про надання популярних у США т. зв. mystery box, тобто подарунки, в яких покупці не знають, що всередині.
Крім того, респонденти вказали, що найкращий різдвяний подарунок повинен мати особливе значення для одержувача (60% респондентів), бути корисним (44%) і унікальним (34%). Проте виявилося, що не цінується, щоб подарунок був веселим чи дорогим – лише 8% очікували від подарунків таких особливостей. американці.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Що робити, щоб не піддатися божевіллям розпродажу? «Емоції далеко, список покупок і певна сума»
Щастя дарувати подарунки
Майже половина респондентів – 47 відсотків. – вона заявила, що їм більше подобається дарувати подарунки, ніж отримувати їх. Дарування подарунків близьким асоціюється зі щастям (68 відсотків респондентів), хвилюванням (63 відсотки) і любов’ю (55 відсотків). Водночас 42 відс Американців намагаються купити подарунки, якими можна поділитися або пережити разом з одержувачем, наприклад, іграшки, якими вони можуть грати зі своїми дітьми.
Результати нового дослідження також доводять, що варто шукати ідеальні подарунки – хітовий подарунок запам’ятається на довгі роки. 35 відсотків респондентів сказали, що пам’ятають свій перший подарунок, коли їм було 5-7 років. Ще 26 відсотків каже, що пам’ятає свій перший подарунок, коли їм було від 2 до 4 років.
Американське дослідження
В опитуванні, яке проводилося з 13 по 19 вересня 2022 року, взяли участь 2000 осіб. Американки та американці, які знають хоча б одну дитину. Представники компанії OnePoll, яка проводила опитування, є членами Британського товариства маркетингових досліджень (MRS), Американського товариства вивчення громадської думки (AAPOR) і Європейської асоціації досліджень громадської думки та маркетингу (ESOMAR).
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Вищі витрати та додаткові збори. Доставка різдвяних подарунків може бути надзвичайно дорогою
Основне джерело фото: Shutterstock