18 танкерів, які фактично належать найбільшій судноплавній компанії Росії, Sowkomfłot, зареєстровані як власність її дочірніх компаній на Кіпрі та ОАЕ та застраховані Індійським реєстром судноплавства (IRClass).
Журналісти OCCRP визначили ці кораблі в травні, які безперешкодно відпливли до Італії, Данії, Нідерландів та Південної Африки, зокрема. Кожен танкер перевозить вантаж нафти приблизно на 240 мільйонів доларів.
«Податковий притулок для доставки»
проф. Рікардо Соарес з Оксфордського університету пояснює, що довести, що ці кораблі належать російській компанії, майже неможливо, оскільки структура власності дуже складна, а «Совкомфлот» часто перейменовує їх і дає вказівки вимкнути свої транспондери.
«Ліберія — це податкова гавань із судноплавства», яка надає свій прапор іноземним кораблям, і отримати його «так само легко, як мати поштову скриньку», — каже Соареш.
ДИВІТЬСЯ: Литва. Блокування залізничного транзиту до Калінінграда. «Росія використає заборону в пропагандистських цілях»
Невідомо, хто в Європі закуповує російську нафту, доставлену цими танкерами, запаси OCCRP.
Санкції проти Sowkomfłot
У лютому США та ЄС запровадили санкції проти «Совкомфлоту». Він також охоплюватиме кораблі, які все ще будуються, у тому числі в Південній Кореї. В основному це криголамні танкери, призначені для транспортування скрапленого газу з родовищ, які Росія хоче розробити в Арктиці, пояснює OCCRP.
Reuters повідомляє, що великий індійський судноплавний страховик IRClass застрахував понад 80 суден, якими керує зареєстрована в Дубаї SCF Management Services Ltd, яка вказана на веб-сайті Sowkomfłot як дочірня компанія цієї компанії.
18 танкерів, які фактично належать найбільшій судноплавній компанії Росії, Sowkomfłot, зареєстровані як власність її дочірніх компаній на Кіпрі та ОАЕ та застраховані Індійським реєстром судноплавства (IRClass).
Журналісти OCCRP визначили ці кораблі в травні, які безперешкодно відпливли до Італії, Данії, Нідерландів та Південної Африки, зокрема. Кожен танкер перевозить вантаж нафти приблизно на 240 мільйонів доларів.
«Податковий притулок для доставки»
проф. Рікардо Соарес з Оксфордського університету пояснює, що довести, що ці кораблі належать російській компанії, майже неможливо, оскільки структура власності дуже складна, а «Совкомфлот» часто перейменовує їх і дає вказівки вимкнути свої транспондери.
«Ліберія — це податкова гавань із судноплавства», яка надає свій прапор іноземним кораблям, і отримати його «так само легко, як мати поштову скриньку», — каже Соареш.
ДИВІТЬСЯ: Литва. Блокування залізничного транзиту до Калінінграда. «Росія використає заборону в пропагандистських цілях»
Невідомо, хто в Європі закуповує російську нафту, доставлену цими танкерами, запаси OCCRP.
Санкції проти Sowkomfłot
У лютому США та ЄС запровадили санкції проти «Совкомфлоту». Він також охоплюватиме кораблі, які все ще будуються, у тому числі в Південній Кореї. В основному це криголамні танкери, призначені для транспортування скрапленого газу з родовищ, які Росія хоче розробити в Арктиці, пояснює OCCRP.
Reuters повідомляє, що великий індійський судноплавний страховик IRClass застрахував понад 80 суден, якими керує зареєстрована в Дубаї SCF Management Services Ltd, яка вказана на веб-сайті Sowkomfłot як дочірня компанія цієї компанії.