TikTok набирає популярності не тільки в порівнянні з іншими соціальними мережами. Згідно з внутрішніми даними Google і TechCrunch, близько 40 відсотків представників покоління Z воліють шукати інформацію в TikTok і Instagram, а не в пошуку Google або на картах.
Старший віце-президент Google Прабхакар Рагхаван визнав, що TikTok змінює спосіб пошуку інформації в Інтернеті молодими людьми. На конференції Fortune компанія Brainstorm Tech виявила, що, згідно з внутрішнім дослідженням Google, майже 40 відсотків молодих людей, шукаючи місце, де пообідати, відвідують не Google Maps або пошукову систему, а TikTok або Instagram.
За словами Рагавана, члени покоління Z не прагнуть вводити ключові слова, а радше шукають контент новими способами, охоче обираючи візуально насичене медіа, яке не обмежується інформацією. – Ми постійно дізнаємося, що нові користувачі Інтернету не мають очікувань і мислення, до яких ми звикли, – зауважує він.
«Ми маємо справу з сильною конкуренцією»
Віце-президент Google навів приклад карти, заявивши, що молоді люди часто не знають, як виглядають паперові, а додатки були розроблені так, щоб виглядати як паперова карта, «приклеєна» до телефону. Такі рішення не відповідають очікуванням молодих поколінь. – Ми маємо відповідати на абсолютно нові очікування, а це вимагає абсолютно нових … технологічних основ, – оцінює він.
Google хоче переконати молодшу аудиторію та планує, серед іншого, представити пошуковій системі можливість переміщати камеру над областю пошуку та негайно збирати спостереження про багато об’єктів у ширшому пейзажі.
TikTok одне з найпопулярніших додатків
TikTok є однією з найпопулярніших соціальних мереж. App Annie, компанія цифрової аналітики, назвала його найбільш завантажуваним додатком 2020 року. Відповідно до списку, TikTok є єдиною програмою в п’ятірці найбільш завантажуваних програм у світі, яка не належить Meta (раніше Facebook).
TikTok має бути додатком, який полегшить перегляд короткометражних фільмів і дає можливість створювати власні відеоматеріали. У вересні 2021 року TikTok мав мільярд активних користувачів.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Профіль TVN24 є найпопулярнішим серед інших ЗМІ у Facebook
Основне джерело фото: Shutterstock