Дівчинку, яка летіла в Майамі, повинна була супроводжувати бортпровідниця до її батька, який чекав біля виходу. Для цього мама придбала для неї спеціальну службу сторожа. Тим часом бортпровідники помахали дівчині, що покидає літак, і розгублена дитина вирішила розібратися сама з собою.
Ситуація сталася 2 липня в міжнародному аеропорту Маямі. Дванадцятирічна Кімбер прилетіла авіакомпанією American Airlines з Чаттанугі – міста на кордоні між Джорджією і Теннессі – щоб відвідати свого батька. Мама дівчинки замовила для неї послугу доглядальниці, яка необхідна у випадках, коли батьки відправляють у подорож дітей віком від 5 до 14 років. Коштує 150 доларів.
Після приземлення один із бортпровідників повинен був провести 12-річну дівчинку до її батька, який чекав біля виходу. Дівчина, однак, сама залишила літак. Стюардеси мали лише помахати їй на прощання. Збентежена дитина півгодини ходила територією аеропорту. Згодом вона зателефонувала батькові через додаток FaceTime і за його вказівками знайшла вихід.
Головний у Флориді центр торгівлі людьми
Співробітники American Airlines не зрозуміли, що дівчина зникла через годину після того, як вона вийшла з літака. «Менеджер American Airlines у Маямі зателефонував мені і сказав: ваша донька зникла безвісти, і вони закрили термінал», — сказала 39-річна мама Кімбер, Моніка Гілліам, у відео, яке вона опублікувала в TikTok. Фільм уже переглянуто майже два мільйони разів.
Гілліам зазначає, що її донька була самотньою, на табличці було вказано, що вона була неповнолітньою без супроводу, «один із найбільших центрів торгівлі людьми в країні». За даними Жіночого фонду Маямі, аеропорт є найважливішим центром торгівлі людьми у Флориді, а сам штат займає третє місце в країні за цим показником.
«Ми дуже серйозно ставимося до цього питання»
Адміністрація авіакомпанії у відповідь на запит ABC News опублікувала заяву, в якій згадала про інцидент. “American Airlines піклується про своїх юних пасажирів і прагне до їх безпеки та комфорту. Ми дуже серйозно ставимося до цього питання та розслідуємо те, що сталося. Член нашої команди зв’язався з клієнткою, щоб дізнатися більше про її досвід”, – запевняють у повідомленні.
У розмові з WTVC Гілліам сказала, що авіакомпанія вибачилася перед нею за ситуацію. В якості компенсації їй запропонували кілька безкоштовних квитків. Жінка відмовилася від цієї пропозиції. «Я більше не збираюся літати з American Airlines, тому що те, що сталося, не можна пробачити», — підкреслив 39-річний хлопець.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Ситуація на зразок “Один вдома” в Болоньї. Батьки забули взяти дитину з собою
Основне джерело фото: EQRoy / Shutterstock