Пасажир рейсу Southwest Airlines “ненавмисно” замкнув двері кабіни незадовго до зльоту, затримавши рейс із Сан-Дієго до Сакраменто. Авіакомпанія описала інцидент у спеціальній заяві, а соцмережі поширили фото, на якому пілот “заповзає” в літак через вікно кабіни.
Про інцидент, який стався в середу, повідомив п. Портал CNN. Пасажири сідали на рейс із Сан-Дієго до Сакраменто, коли «один із клієнтів відкрив двері туалету та ненавмисно штовхнув двері салону, які заклинили, поки пілоти готувалися до посадки», — йдеться в заяві Southwest Airlines для американської станції. У заяві перевізника зазначено, що двері відкрив “один з пілотів з палубного вікна, і політ відбувся за планом”.
«Плоту довелося виповзати у вікно»
Фотографію незвичайного втручання опублікував у Twitter один із пасажирів літака Метт Рексроуд. «Пілоту довелося пролізти через вікно кабіни, щоб відкрити двері, щоб ми могли сісти», — підписав він фотографію з пілотом, який сідає на борт літака, якому допомагає співробітник аеропорту. У Southwest Airlines прокоментували під постом: «Ну, це точно те, що ви бачите не щодня». – Дивно, що цей пілот зробив усе, що від нього залежало, щоб здійснити цей політ. Ми мали лише восьмихвилинну затримку”, – сказав Рексроуд CNN.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Квитки не продаватимуть за місця біля дверей. Це результат серйозного інциденту під час польоту
Основне джерело фото: EQRoy / Shutterstock.com