Очікується, що він відновить роботу в найближчі місяці. Компанія оголосила, що поступово відкриватиме більше ресторанів, починаючи з Києва та міст на заході України.
McDonald’s закрив свої приміщення в березні та призупинив роботу по всій Україні після вторгнення Росії в країну. Незважаючи на такий крок, компанія все одно виплатила зарплату близько 10 тис. працівників.
«Це підтримуватиме відчуття нормальності»
«Ми багато спілкувалися з нашими співробітниками, які висловили велике бажання повернутися до роботи та знову відкрити ресторани в Україні», — сказав Пол Помрой, віце-президент із міжнародних ринків McDonald’s. Він додав, що це матиме й психологічний аспект. «Останніми місяцями зростає віра в те, що такі дії підтримають усе ще невелике, але важливе відчуття повернення до нормального життя», — сказав він.
ДИВІТЬСЯ: Після 32 років роботи McDonald’s йде з Росії
McDonald’s – не єдиний іноземний бренд, який повертається на український ринок. Вже працюють спортивні магазини американської компанії Nike та одягу іспанської мережі Mango. Продажі не зупинила конкуренція – KFC.
Вихід з Росії
Не відразу, але мережа McDonald’s закрила свої ресторани по всій Росії і пішла з місцевого ринку. У травні компанія продала більшість своїх ресторанів у Росії тамтешньому ліцензіату.
ДИВІТЬСЯ: Henkel виходить з Росії. «Ми засуджуємо російську війну»
Колишнє приміщення McDonald’s було перейменовано на «Smacznie i dotka», посилаючись на американський оригінал за стилем, декором і вибором меню.
За кілька днів після початку вторгнення в Україну найбільші світові компанії вийшли з Росії на знак протидії війні. На російському ринку немає технологічних гігантів: Samsung і Apple, популярних брендів люксового одягу, таких як Gucci або Channel.
Польські компанії, такі як LPP networks, тобто бренди Reserved, Cropp, Sinsay і Mohito, також не працюють в Росії.
Очікується, що він відновить роботу в найближчі місяці. Компанія оголосила, що поступово відкриватиме більше ресторанів, починаючи з Києва та міст на заході України.
McDonald’s закрив свої приміщення в березні та призупинив роботу по всій Україні після вторгнення Росії в країну. Незважаючи на такий крок, компанія все одно виплатила зарплату близько 10 тис. працівників.
«Це підтримуватиме відчуття нормальності»
«Ми багато спілкувалися з нашими співробітниками, які висловили велике бажання повернутися до роботи та знову відкрити ресторани в Україні», — сказав Пол Помрой, віце-президент із міжнародних ринків McDonald’s. Він додав, що це матиме й психологічний аспект. «Останніми місяцями зростає віра в те, що такі дії підтримають усе ще невелике, але важливе відчуття повернення до нормального життя», — сказав він.
ДИВІТЬСЯ: Після 32 років роботи McDonald’s йде з Росії
McDonald’s – не єдиний іноземний бренд, який повертається на український ринок. Вже працюють спортивні магазини американської компанії Nike та одягу іспанської мережі Mango. Продажі не зупинила конкуренція – KFC.
Вихід з Росії
Не відразу, але мережа McDonald’s закрила свої ресторани по всій Росії і пішла з місцевого ринку. У травні компанія продала більшість своїх ресторанів у Росії тамтешньому ліцензіату.
ДИВІТЬСЯ: Henkel виходить з Росії. «Ми засуджуємо російську війну»
Колишнє приміщення McDonald’s було перейменовано на «Smacznie i dotka», посилаючись на американський оригінал за стилем, декором і вибором меню.
За кілька днів після початку вторгнення в Україну найбільші світові компанії вийшли з Росії на знак протидії війні. На російському ринку немає технологічних гігантів: Samsung і Apple, популярних брендів люксового одягу, таких як Gucci або Channel.
Польські компанії, такі як LPP networks, тобто бренди Reserved, Cropp, Sinsay і Mohito, також не працюють в Росії.