Мазовецьке воєвода видав подальші дозволи на будівництво західної частини другої лінії метро до Кароліна. Вони стосуються вентиляційного приміщення та будівництва підключень та інженерних мереж, а також зовнішніх доріг на Технічній та Парковочній станції. Рішення підлягають негайному виконанню.
Йдеться про будівництво останньої, західної ділянки другої лінії метрополітену. Контракт з консорціумом Gulermak і Astaldi чиновники підписали в листопаді 2018 року. Підрядник очікує на отримання дозволів на будівництво з кінця 2020 року. Справа затягується, оскільки необхідно було проводити екологічну експертизу.
Два нових рішення
Воєвода видає рішення поетапно. Чергові дозволи на будівництво видали у вівторок. Цього разу це фан-хаус треку V3 у Cooper. «Разом із надземними елементами, тобто повітрозабірно-пусковою установкою, сходами та рятувальною шахтою, передбачається будівництво тунелів з тунельним з’єднувачем, будівництво та реконструкція технічної інфраструктури та супутніх об’єктів, у тому числі реконструкція мережі інженерних комунікацій, доріг та дорожньої мережі, що виникла внаслідок будівництва метрополітену», – йдеться у повідомленні воєводи.
Друге рішення стосується будівництва приєднань та інженерних мереж, а також зовнішніх доріг на території ТЕЦ «Мори», а також реконструкції інженерної мережі, доріг та дорожньої мережі.
Рішення підлягають негайному виконанню.
Ще одна станція метро з дозволом на будівництво
11 серпня мазовецький воєвода Костянтин Радзивілл дав дозвіл на будівництво станції метро в районі вулиць Лазурова та Гурчевська в Бемові (Лазурова). У свою чергу, 12 липня він видав дозвіл на будівництво станції Chrzanów (ul. Rayskiego / ul. Szeligowska), а 24 червня – на будівництво станції Karolin (ul. Sochaczewska / ul. Połczyńska).
Рішення також підлягали негайному виконанню.
Інвестор уже отримав сім дозволів. Чекає на останні два: вентиляційне приміщення та друге, для основних робіт на СТП Каролін.
Основне джерело фото: Варшавський метрополітен