З аналізу даних Управління цивільної авіації (CAA) показує, що з 2019 року ще 35 000 комерційних рейсів були майже порожніми, тому на борту було зайнято менше 10 відсотків місць. Загалом це близько 40 тис примарні польоти – повідомляє «The Guardian».
ДИВІТЬСЯ: цей міст у Хорватії скоротить вашу подорож до Дубровника. Відкриття важливого переходу
Виявилося, що в середньому щомісяця британські аеропорти злітали або приземлялися там 130 абсолютно порожніх машин. Цей показник залишався на подібному рівні як до введення ковідних обмежень, під час їх застосування, так і після зняття обмежень на поїздки.
Примарні рейси також до Польщі
Половина порожніх рейсів проходила на території Великобританіяа дві третини загальної кількості припадало на сім найбільших аеропортів на чолі з Бірмінгем (1455), Лутон (1307) і Брістоль (758).
Що стосується рейсів з пасажирами, але з дуже низькою відвідуваністю, то з початку 2020 року їх щомісяця в середньому 1200. Близько 80 відсотків з них – міжнародні маршрути.
В одному з кварталів під час пандемії вилетіло 62 порожніх літаки з аеропорту Лутон до Польщі. В іншому порту – Хітроу – Зареєстровано 663 майже порожніх рейси до та з США.
Дані про політ привидів. «Авіакомпанії повинні нести відповідальність»
Авіакомпанії поки що не публікували дані, що пояснюють цю практику, але відтепер ці відомості перестануть бути «таємними», оскільки інформацію надаватиме CAA.
Офіційно примарні рейси можуть здійснюватися відповідно до правил перевізників і власників аеропортів, хоча деякі з них були призупинені під час піку пандемії, припускає Guardian.
ДИВІТЬСЯ: Варшава. Він полетів в аеропорт імені Шопена. У валізі «надлишковий багаж» майже на 2 мільйони злотих
“ Оприлюднення цих даних є кроком у правильному напрямку, але нам потрібна більша прозорість, щоб зрозуміти, чому ці неефективні, забруднюючі практики тривають і притягують великі авіакомпанії до відповідальності. Федерація авіаційного середовищацитує журнал.
«Це ще один приклад того, як не варто довіряти авіаційній галузі»
На його думку, «враховуючи кліматичну кризу, відкриття того, що так багато майже порожніх літаків спалює викопне паливо і збільшує Викиди CO2 в атмосферуце досить шокуюче».
“Ці шокуючі нові дані про польоти-привиди є ще одним прикладом того, що авіаційній промисловості не можна довіряти, щоб правильно спрямувати свої викиди для боротьби з кліматичною кризою”, – сказала вона. Алетея Воррінгтон з кліматичної благодійної організації Possible.
З аналізу даних Управління цивільної авіації (CAA) показує, що з 2019 року ще 35 000 комерційних рейсів були майже порожніми, тому на борту було зайнято менше 10 відсотків місць. Загалом це близько 40 тис примарні польоти – повідомляє «The Guardian».
ДИВІТЬСЯ: цей міст у Хорватії скоротить вашу подорож до Дубровника. Відкриття важливого переходу
Виявилося, що в середньому щомісяця британські аеропорти злітали або приземлялися там 130 абсолютно порожніх машин. Цей показник залишався на подібному рівні як до введення ковідних обмежень, під час їх застосування, так і після зняття обмежень на поїздки.
Примарні рейси також до Польщі
Половина порожніх рейсів проходила на території Великобританіяа дві третини загальної кількості припадало на сім найбільших аеропортів на чолі з Бірмінгем (1455), Лутон (1307) і Брістоль (758).
Що стосується рейсів з пасажирами, але з дуже низькою відвідуваністю, то з початку 2020 року їх щомісяця в середньому 1200. Близько 80 відсотків з них – міжнародні маршрути.
В одному з кварталів під час пандемії вилетіло 62 порожніх літаки з аеропорту Лутон до Польщі. В іншому порту – Хітроу – Зареєстровано 663 майже порожніх рейси до та з США.
Дані про політ привидів. «Авіакомпанії повинні нести відповідальність»
Авіакомпанії поки що не публікували дані, що пояснюють цю практику, але відтепер ці відомості перестануть бути «таємними», оскільки інформацію надаватиме CAA.
Офіційно примарні рейси можуть здійснюватися відповідно до правил перевізників і власників аеропортів, хоча деякі з них були призупинені під час піку пандемії, припускає Guardian.
ДИВІТЬСЯ: Варшава. Він полетів в аеропорт імені Шопена. У валізі «надлишковий багаж» майже на 2 мільйони злотих
“ Оприлюднення цих даних є кроком у правильному напрямку, але нам потрібна більша прозорість, щоб зрозуміти, чому ці неефективні, забруднюючі практики тривають і притягують великі авіакомпанії до відповідальності. Федерація авіаційного середовищацитує журнал.
«Це ще один приклад того, як не варто довіряти авіаційній галузі»
На його думку, «враховуючи кліматичну кризу, відкриття того, що так багато майже порожніх літаків спалює викопне паливо і збільшує Викиди CO2 в атмосферуце досить шокуюче».
“Ці шокуючі нові дані про польоти-привиди є ще одним прикладом того, що авіаційній промисловості не можна довіряти, щоб правильно спрямувати свої викиди для боротьби з кліматичною кризою”, – сказала вона. Алетея Воррінгтон з кліматичної благодійної організації Possible.