Генеральний директор Хітроу Джон Холланд-Кей пояснив, що останніми тижнями кількість пасажирів регулярно перевищує 100 тис. на день, що призводить до «періодів, коли обслуговування падає до неприйнятного рівня».
Він додав, що авіакомпанії, авіакомпанії наземного обслуговування та аеропорт не в змозі обслуговувати таку кількість пасажирів. У результаті пасажирам доводилося стояти в чергах для реєстрації та перевірки, рейси затримувалися або скасовувалися в останню хвилину, а багаж видавався з великими затримками або взагалі не долітав до потрібного літака.
Не запроваджуючи обмеження, представники Хітроу передбачили, що влітку кількість пасажирів, які вилітають, становитиме в середньому 104 000. на добу, що все ще було нижче допандемічного рівня, коли він становив 110-125 тис. щодня.
«Наша мета — захистити польоти»
«У середньому лише близько 1500 із цих 4000 місць (щоденне перевищення ліміту) зараз продано пасажирам, тому ми просимо наших авіакомпаній-партнерів припинити продаж квитків на літо, щоб зменшити вплив, який це матиме на пасажирів», сказав Холланд-Кей.
ДИВІТЬСЯ: Велика Британія. Проблема з системою обробки багажу в аеропорту Хітроу. У коридорах лежать валізи
«Здійснюючи це втручання зараз, наша мета полягає в тому, щоб захистити рейси для переважної більшості пасажирів Хітроу цього літа та забезпечити, щоб кожен, хто подорожує через цей аеропорт, мав безпечну та надійну подорож і дістався місця призначення з багажем», — додав він.
Лінії перевищили кількість пасажирів після пандемії
Останніми тижнями авіаційна галузь не лише Великої Британії, а й інших європейських країн бореться з серйозними кадровими проблемами, що призвело до скасування рейсів. Під час пандемії Covid-19, оскільки кількість рейсів зменшилася, зайнятість також скоротилася, особливо серед наземного персоналу, і тепер, коли попит на польоти повернувся до попереднього рівня, аеропорти виявили дефіцит персоналу для обробки багажу, перевірки безпеки, безпека та прибирання, а авіакомпанії не можуть виконувати всі заплановані рейси.
Holland-Kaye прогнозує, що робоча сила Хітроу повернеться до рівня, який був до пандемії, до кінця липня, але визнає, що потрібен деякий час, щоб нові наймані працівники були повністю готові до роботи.