У четвер, 29 вересня, швейцарський суд вищої інстанції постановив, що шоколадні кролики виробництва німецької мережі магазинів Lidl до ступеня змішання схожі на одну з найбільш впізнаваних продуктів швейцарського виробника шоколаду – бренд Lindt. Тому було наказано припинити їх продаж і знищити всі запаси. Однак це не означає, що шоколад буде витрачений даремно.
Як вирішив швейцарський суд, шоколадні зайчики від Lindt & Spruengli – загорнуті в золоту фольгу, прикрашені червоною характерною стрічкою з дзвіночком – заслуговують на захист від імітаційної продукції. Тому німецька мережа Lidl має припинити продаж своїх візуально схожих шоколадних виробів і знищити наявні запаси.
«Знищення запасів пропорційне [do przedmiotu sprawy – red.]тим більше, що це не обов’язково означає, що сам шоколад підлягає знищенню», – такий фрагмент вердикту швейцарського суду. З нього випливає, що німецька роздрібна мережа не зобов’язана повністю переробляти шоколад, який використовувався для виготовлення зайчиків, розплавляючи. і можливе його повторне використання.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Psst. Звук під час відкриття банки з товарним знаком? Є рішення суду
Суд над шоколадним зайчиком
Як повідомляє “Guardian”, Ліндт представив суду результати опитування, які показали, що вироблені компанією шоколадні кролики широко відомі громадськості. Хоча між продуктами Lindt і Lidl були відмінності, продукти можна було сплутати один з одним.
У 2001 році об’ємні шоколадні кролики Lindt отримали торгову марку. Цьогорічний судовий процес — не перший випадок, коли швейцарський виробник шоколаду судиться зі своїми конкурентами. У 2011 році австрійський суд зобов’язав Hauswirth припинити продаж своїх версій кроликів, які також були надто схожі на продукцію Lindt.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Черговий акт Шоколадної війни. «Чотири пальці — не товарний знак»
Основне джерело фото: Shutterstock