Газета виявила 124 тис. витік документів — так званих файлів Uber — з 2013-17 років, коли компанію очолював її співзасновник Тревіс Каланік, які демонструють, як це називає The Guardian, етично сумнівну практику її керівництва.
Серед опублікованих документів є м. ін 83 тисячі електронні листи, повідомлення, надіслані через iMessages і Whatsapp, які демонструють часто відверте спілкування між Каланіком і вищим керівництвом Uber.
Керівники Uber: Ми стали піратами, ми нелегали
В одній з таких кореспонденцій Каланік відкинув побоювання інших керівників, що відправка водіїв Uber на протести у Франції наражає їх на ризик насильства з боку розлючених опонентів у галузі таксі. «Думаю, воно того варте. Насильство — гарантія успіху», — написав він у відповідь.
ДИВІТЬСЯ: Скасовані рейси. Компенсація – як отримати? Ядвіга Стричинська у «Гості подій»
Новини свідчать про те, що керівники Uber не мали ілюзій щодо того, що компанія порушує закон. В одному з них один менеджер жартує, що вони стали «піратами», а інший зізнається: «Ми просто на біса… нелегали».
Вони показують, як Uber намагався зміцнити свої позиції, лобіюючи політиків, бізнесменів і ЗМІ. Розкриті документи включають обмін повідомленнями між Каланіком і нинішнім президентом Франції Еммануелем Макроном, який таємно допомагав компанії у Франції, коли він був міністром економіки, дозволяючи Uber мати частий і прямий доступ до нього та його партнерів.
Директор Uber назвав Шольца “справжнім коміком”
Як пише The Guardian, Макрон, схоже, пішов на надзвичайні заходи, щоб допомогти Uber, і навіть розповів компанії, що він уклав таємну «угоду» з її опонентами в кабінеті міністрів Франції. Але в особистому житті керівники Uber ледь приховували свою зневагу до урядовців, які були менш відкритими до бізнес-моделі компанії.
Після того, як нинішній канцлер Німеччини Олаф Шольц, який у той час був мером Гамбурга, відкинув лобіювання Uber і наполіг на тому, щоб компанія забезпечувала водіїв мінімальною зарплатою, один керівник сказав колегам, що Шольц був «справжнім коміком».
ДИВ.: Підляшшя. Szuszalewo. Аварія на трасі Dąbrowa Białostocka – Leipzig. Троє людей загинули
Коли тодішній віце-президент США Джо Байден, прихильник бізнес-моделі Uber, запізнився на зустріч з компанією на Всесвітньому економічному форумі в Давосі, Каланік написав колезі: «Я сказав своїм людям, щоб вони знали, що кожна хвилина запізнення на одну хвилину менше він проведе зі мною.
Як описує The Guardian, Uber, який на даний момент становить 43 мільярди доларів і здійснює 19 мільйонів поїздок на день, підриває давно сформовані ринки таксі в багатьох країнах і чинить тиск на уряди, щоб вони внесли поправки до законодавства та проклали шлях до застосування. договірна модель на основі .
Uber: Ми не будемо виправдовуватися за минулу поведінку
Один із документів показує, що для придушення різких протестів проти компанії та отримання бажаних змін до законодавства про таксі та зайнятість Uber планувала витратити 90 мільйонів доларів у 2016 році на лобіювання та зв’язки з громадськістю. Стратегія часто передбачала обхід мерів міст і транспортних органів і лобіювання безпосередньо в урядах.
The Guardian провело глобальне розслідування витоку файлів на Uber, поділившись даними з редакціями Міжнародного консорціуму журналістів-розслідувачів (ICIJ).
ДИВІТЬСЯ: Астрономічні свята – найкращі місця, цікаві події
У заяві, опублікованій у відповідь на витік, Uber визнала “помилки та неправильні кроки”, але сказала, що компанія змінилася після 2017 року під керівництвом нинішнього боса компанії Дара Хосровшахі.
«Ми не маємо і не будемо шукати виправдань за минулу поведінку, яка явно не відповідає нашим нинішнім цінностям. Натомість ми просимо громадськість оцінювати нас за тим, що ми зробили за останні п’ять років і що ми будемо робити в найближчі роки”, – повідомили в компанії.
Газета виявила 124 тис. витік документів — так званих файлів Uber — з 2013-17 років, коли компанію очолював її співзасновник Тревіс Каланік, які демонструють, як це називає The Guardian, етично сумнівну практику її керівництва.
Серед опублікованих документів є м. ін 83 тисячі електронні листи, повідомлення, надіслані через iMessages і Whatsapp, які демонструють часто відверте спілкування між Каланіком і вищим керівництвом Uber.
Керівники Uber: Ми стали піратами, ми нелегали
В одній з таких кореспонденцій Каланік відкинув побоювання інших керівників, що відправка водіїв Uber на протести у Франції наражає їх на ризик насильства з боку розлючених опонентів у галузі таксі. «Думаю, воно того варте. Насильство — гарантія успіху», — написав він у відповідь.
ДИВІТЬСЯ: Скасовані рейси. Компенсація – як отримати? Ядвіга Стричинська у «Гості подій»
Новини свідчать про те, що керівники Uber не мали ілюзій щодо того, що компанія порушує закон. В одному з них один менеджер жартує, що вони стали «піратами», а інший зізнається: «Ми просто на біса… нелегали».
Вони показують, як Uber намагався зміцнити свої позиції, лобіюючи політиків, бізнесменів і ЗМІ. Розкриті документи включають обмін повідомленнями між Каланіком і нинішнім президентом Франції Еммануелем Макроном, який таємно допомагав компанії у Франції, коли він був міністром економіки, дозволяючи Uber мати частий і прямий доступ до нього та його партнерів.
Директор Uber назвав Шольца “справжнім коміком”
Як пише The Guardian, Макрон, схоже, пішов на надзвичайні заходи, щоб допомогти Uber, і навіть розповів компанії, що він уклав таємну «угоду» з її опонентами в кабінеті міністрів Франції. Але в особистому житті керівники Uber ледь приховували свою зневагу до урядовців, які були менш відкритими до бізнес-моделі компанії.
Після того, як нинішній канцлер Німеччини Олаф Шольц, який у той час був мером Гамбурга, відкинув лобіювання Uber і наполіг на тому, щоб компанія забезпечувала водіїв мінімальною зарплатою, один керівник сказав колегам, що Шольц був «справжнім коміком».
ДИВ.: Підляшшя. Szuszalewo. Аварія на трасі Dąbrowa Białostocka – Leipzig. Троє людей загинули
Коли тодішній віце-президент США Джо Байден, прихильник бізнес-моделі Uber, запізнився на зустріч з компанією на Всесвітньому економічному форумі в Давосі, Каланік написав колезі: «Я сказав своїм людям, щоб вони знали, що кожна хвилина запізнення на одну хвилину менше він проведе зі мною.
Як описує The Guardian, Uber, який на даний момент становить 43 мільярди доларів і здійснює 19 мільйонів поїздок на день, підриває давно сформовані ринки таксі в багатьох країнах і чинить тиск на уряди, щоб вони внесли поправки до законодавства та проклали шлях до застосування. договірна модель на основі .
Uber: Ми не будемо виправдовуватися за минулу поведінку
Один із документів показує, що для придушення різких протестів проти компанії та отримання бажаних змін до законодавства про таксі та зайнятість Uber планувала витратити 90 мільйонів доларів у 2016 році на лобіювання та зв’язки з громадськістю. Стратегія часто передбачала обхід мерів міст і транспортних органів і лобіювання безпосередньо в урядах.
The Guardian провело глобальне розслідування витоку файлів на Uber, поділившись даними з редакціями Міжнародного консорціуму журналістів-розслідувачів (ICIJ).
ДИВІТЬСЯ: Астрономічні свята – найкращі місця, цікаві події
У заяві, опублікованій у відповідь на витік, Uber визнала “помилки та неправильні кроки”, але сказала, що компанія змінилася після 2017 року під керівництвом нинішнього боса компанії Дара Хосровшахі.
«Ми не маємо і не будемо шукати виправдань за минулу поведінку, яка явно не відповідає нашим нинішнім цінностям. Натомість ми просимо громадськість оцінювати нас за тим, що ми зробили за останні п’ять років і що ми будемо робити в найближчі роки”, – повідомили в компанії.