Ці кроки були зроблені відповідно до порад, які російський уряд дав авіакомпаніям у червні. Вони повинні були почати використовувати компоненти деяких літаків, щоб решта, вироблені за кордоном, могли продовжувати літати принаймні до 2025 року, повідомляє Reuters з посиланням на чотири джерела в галузі.
Санкції проти Росії після того, як вона наприкінці лютого направила свої війська в Україну, перешкодили її авіакомпаніям отримувати запасні частини, а також обслуговувати літаки на Заході.
ДИВІТЬСЯ: Шведські ЗМІ: російські літаки створили загрозу цивільній авіації
Джерела в галузі повідомили, що знесення вже почалося. Принаймні один Sukhoi Superjet 100 і один Airbus A350, які експлуатує Аерофлот, зупинені та демонтовані. Що важливо, Airbus A350 мав бути майже новим. Компоненти також були зняті з Boeing 737 і Airbus A320.
Канібалізм російського флоту
Reuters зазначає, що більшу частину російського флоту складають західні літаки.
Джерело із західної авіаційної промисловості заявило, що “лише питання часу”, коли літаки в Росії можуть бути розтрачені. Новіші покоління літаків мають технології, які потребують постійного оновлення.
ДИВ.: Запорізька атомна електростанція. Росіяни погрожують підірвати: Або нашу землю, або пустелю
Майже 80 відсотків. Флот Аерофлоту складається з літаків Boeing і Airbus. Sukhoj Superjet вітчизняного виробництва також залежить від західних комплектуючих.
Друге джерело повідомило, що через санкції російські перевізники літають на меншій кількості маршрутів, тому з невикористаних літаків можуть бути зняті комплектуючі.
Російські літаки не літають через санкції
За даними Reuters, зібраними на основі інформації Flightradar24, близько 50 літаків Аерофлоту, або 15 відсотків. його флот не літає з кінця липня.
ДИВІТЬСЯ: Медведєв атакує Казахстан і Грузію. Пост екс-президента Росії миттєво зник з мережі
Колись одна з найкращих авіакомпаній у світі, але тепер залежна від державної допомоги, «Аерофлот» зафіксував падіння перевезень у другому кварталі цього року на 22% порівняно з минулим роком, згідно з даними компанії.
Забезпечення поставок з країн, які не ввели санкції проти Росії, навряд чи допоможе, оскільки азіатські та близькосхідні компанії стурбовані санкціями, кажуть джерела Reuters.
Ці кроки були зроблені відповідно до порад, які російський уряд дав авіакомпаніям у червні. Вони повинні були почати використовувати компоненти деяких літаків, щоб решта, вироблені за кордоном, могли продовжувати літати принаймні до 2025 року, повідомляє Reuters з посиланням на чотири джерела в галузі.
Санкції проти Росії після того, як вона наприкінці лютого направила свої війська в Україну, перешкодили її авіакомпаніям отримувати запасні частини, а також обслуговувати літаки на Заході.
ДИВІТЬСЯ: Шведські ЗМІ: російські літаки створили загрозу цивільній авіації
Джерела в галузі повідомили, що знесення вже почалося. Принаймні один Sukhoi Superjet 100 і один Airbus A350, які експлуатує Аерофлот, зупинені та демонтовані. Що важливо, Airbus A350 мав бути майже новим. Компоненти також були зняті з Boeing 737 і Airbus A320.
Канібалізм російського флоту
Reuters зазначає, що більшу частину російського флоту складають західні літаки.
Джерело із західної авіаційної промисловості заявило, що “лише питання часу”, коли літаки в Росії можуть бути розтрачені. Новіші покоління літаків мають технології, які потребують постійного оновлення.
ДИВ.: Запорізька атомна електростанція. Росіяни погрожують підірвати: Або нашу землю, або пустелю
Майже 80 відсотків. Флот Аерофлоту складається з літаків Boeing і Airbus. Sukhoj Superjet вітчизняного виробництва також залежить від західних комплектуючих.
Друге джерело повідомило, що через санкції російські перевізники літають на меншій кількості маршрутів, тому з невикористаних літаків можуть бути зняті комплектуючі.
Російські літаки не літають через санкції
За даними Reuters, зібраними на основі інформації Flightradar24, близько 50 літаків Аерофлоту, або 15 відсотків. його флот не літає з кінця липня.
ДИВІТЬСЯ: Медведєв атакує Казахстан і Грузію. Пост екс-президента Росії миттєво зник з мережі
Колись одна з найкращих авіакомпаній у світі, але тепер залежна від державної допомоги, «Аерофлот» зафіксував падіння перевезень у другому кварталі цього року на 22% порівняно з минулим роком, згідно з даними компанії.
Забезпечення поставок з країн, які не ввели санкції проти Росії, навряд чи допоможе, оскільки азіатські та близькосхідні компанії стурбовані санкціями, кажуть джерела Reuters.