Статистика показує, що за останні кілька десятиліть кількість місць у літаках значно «поменшала». Сучасні пасажири мають у своєму розпорядженні менше місця, ніж мандрівники кілька десятиліть тому. Є ініціативи щодо визначення допустимої мінімальної відстані між сидіннями на борту.
У літаках стає все тісніше, і наступні ідеї полягають у тому, щоб дозволити ще ефективніше використовувати простір на борту. На виставках представлені інноваційні винаходи, наприклад, двоярусні сидіння. Перші авіакомпанії оголошують про впровадження ліжок на борту. Але найближчим часом ми навряд чи очікуємо кардинальних змін на борту літаків. Одним з параметрів, на який часто звертають увагу пасажири, є простір для ніг. Скільки простору між сидіннями могли розрахувати пасажири раніше, а скільки зараз?
Від 91 см до 78 см
У середині двадцятого століття в пасажирських авіалайнерах відстань між двома рядами сидінь економ-класу зазвичай становила приблизно 86-91 сантиметр. У Boeing 707, представленому в 1950-х роках, він становив 86 сантиметрів. Так само в перших Boeing 747.
Ситуація почала змінюватися в 1980-х роках. У 1981 році газета New York Times зазначила, що виробники вперше почали зменшувати відстань між сидіннями зі «стандартних» 86-90 сантиметрів до всього 81. Через чотири роки американський регулятор Союз споживачів опублікував статистику найбільших американських авіакомпаній (American, Delta, United і Southwest). Вони показали, що Southwest пропонував міжряддя 89 сантиметрів в економ-класі, тоді як верхня межа United була 91. На будь-якій машині міжряддя було не менше 78 сантиметрів.
На який простір для ніг може розраховувати сучасний пасажир?
Згідно з даними SeatGuru, жодна з цих чотирьох ліній наразі не має відстань між сидіннями більше 83 сантиметрів, у той час як American та United впали до 76 сантиметрів. Яка ситуація з європейськими перевізниками? Відстань між двома рядами крісел в економ-класі літаків Lufthansa і Qantas становить 78 сантиметрів, у Ryanair – 76 сантиметрів, у Easyjet – близько 74 сантиметрів, повідомляє портал Airline Quality. Не бракує авіакомпаній із цією відстанню, яка коливається близько 72 сантиметрів.
Для короткомагістральних літаків колись типовою відстанню був 81 см, тепер пасажири часто змушені задовольнятися менш ніж 74 см простору.
Середня ширина сидіння також зменшилася з часом. За даними Спілки споживачів, в жодній лінійці «американської четвірки» не було крісел шириною менше 48 сантиметрів. Нині 43 – це норма. У випадку з United – лише 40,6 сантиметрів.
Параметри «необхідні для безпеки пасажирів»
У вересні представники авіапасажирської організації FlyersRights.org представили в Апеляційному суді Вашингтона аргументи на користь відновлення правил Федерального авіаційного управління (FAA) 2018 року. За даними FlyersRights.org, «зменшення місць» становить ризик для пасажирів. Саме тому вони вимагають мінімальних розмірів сидінь для пасажирських літаків, повідомляє Reuters.
Американський конгрес у 2018 році вирішив, що Федеральне авіаційне управління США (FAA) повинно протягом року запровадити правила, що встановлюють мінімальні розміри пасажирських сидінь, включаючи мінімальний відстань, ширину та довжину. Параметри, «важливі для безпеки пасажирів».
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Приховані місця в літаках. Пасажирів ніколи не пускають
New York Times, The Telegraph, SeatGuru, Airline Quality, Reuters
Основне джерело фото: Shutterstock
Статистика показує, що за останні кілька десятиліть кількість місць у літаках значно «поменшала». Сучасні пасажири мають у своєму розпорядженні менше місця, ніж мандрівники кілька десятиліть тому. Є ініціативи щодо визначення допустимої мінімальної відстані між сидіннями на борту.
У літаках стає все тісніше, і наступні ідеї полягають у тому, щоб дозволити ще ефективніше використовувати простір на борту. На виставках представлені інноваційні винаходи, наприклад, двоярусні сидіння. Перші авіакомпанії оголошують про впровадження ліжок на борту. Але найближчим часом ми навряд чи очікуємо кардинальних змін на борту літаків. Одним з параметрів, на який часто звертають увагу пасажири, є простір для ніг. Скільки простору між сидіннями могли розрахувати пасажири раніше, а скільки зараз?
Від 91 см до 78 см
У середині двадцятого століття в пасажирських авіалайнерах відстань між двома рядами сидінь економ-класу зазвичай становила приблизно 86-91 сантиметр. У Boeing 707, представленому в 1950-х роках, він становив 86 сантиметрів. Так само в перших Boeing 747.
Ситуація почала змінюватися в 1980-х роках. У 1981 році газета New York Times зазначила, що виробники вперше почали зменшувати відстань між сидіннями зі «стандартних» 86-90 сантиметрів до всього 81. Через чотири роки американський регулятор Союз споживачів опублікував статистику найбільших американських авіакомпаній (American, Delta, United і Southwest). Вони показали, що Southwest пропонував міжряддя 89 сантиметрів в економ-класі, тоді як верхня межа United була 91. На будь-якій машині міжряддя було не менше 78 сантиметрів.
На який простір для ніг може розраховувати сучасний пасажир?
Згідно з даними SeatGuru, жодна з цих чотирьох ліній наразі не має відстань між сидіннями більше 83 сантиметрів, у той час як American та United впали до 76 сантиметрів. Яка ситуація з європейськими перевізниками? Відстань між двома рядами крісел в економ-класі літаків Lufthansa і Qantas становить 78 сантиметрів, у Ryanair – 76 сантиметрів, у Easyjet – близько 74 сантиметрів, повідомляє портал Airline Quality. Не бракує авіакомпаній із цією відстанню, яка коливається близько 72 сантиметрів.
Для короткомагістральних літаків колись типовою відстанню був 81 см, тепер пасажири часто змушені задовольнятися менш ніж 74 см простору.
Середня ширина сидіння також зменшилася з часом. За даними Спілки споживачів, в жодній лінійці «американської четвірки» не було крісел шириною менше 48 сантиметрів. Нині 43 – це норма. У випадку з United – лише 40,6 сантиметрів.
Параметри «необхідні для безпеки пасажирів»
У вересні представники авіапасажирської організації FlyersRights.org представили в Апеляційному суді Вашингтона аргументи на користь відновлення правил Федерального авіаційного управління (FAA) 2018 року. За даними FlyersRights.org, «зменшення місць» становить ризик для пасажирів. Саме тому вони вимагають мінімальних розмірів сидінь для пасажирських літаків, повідомляє Reuters.
Американський конгрес у 2018 році вирішив, що Федеральне авіаційне управління США (FAA) повинно протягом року запровадити правила, що встановлюють мінімальні розміри пасажирських сидінь, включаючи мінімальний відстань, ширину та довжину. Параметри, «важливі для безпеки пасажирів».
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Приховані місця в літаках. Пасажирів ніколи не пускають
New York Times, The Telegraph, SeatGuru, Airline Quality, Reuters
Основне джерело фото: Shutterstock