У Польщі 11 листопада відзначають День національної незалежності. У календарях незвичайних свят зазначено, що 15 лютого припадає День холостяка, який нібито є відповіддю на минуле свято закоханих. Проте вже кілька років набирає популярності так званий китайський День холостяків, який припадає на 11 листопада. У чому полягає зростаючий феномен фестивалю «double enaven»?
11 листопада в Польщі відзначають День незалежності на честь відновлення незалежності в 1918 році. У цей день магазини закриті. Численні роздрібні мережі та торгові платформи, однак, заохочують клієнтів купувати онлайн, пропонуючи їм привабливі акції. Причиною тому є звичай святкувати День холостяків, який походить із Китаю. Знижки з цієї нагоди є найсильнішою акцією локальних сайтів продажів, але до них все частіше приєднуються й інші торгові мережі.
11 листопада – День холостяка?
Походження Дня самотніх у Китаї неясно. Одна з теорій його створення, представлена Business Insider, полягає в тому, що він був винайдений у 1990-х роках групою студентів з Нанкінського університету, а потім був популяризований в інших регіонах Піднебесної. BBC припускає, що символізм чотирьох одиниць, які складають дату, лежить в основі вибору 11 листопада як дня святкування Дня неодружених.
День холостяків набув популярності в 2009 році, коли компанія Alibaba (власник AliExpress) вперше запровадила зниження цін на своїх торгових майданчиках. Разом зі збільшенням доходів китайського гіганта з цієї нагоди до святкування свята маркетингу почали долучатися й інші продавці. День холостяків швидко став міжнародним хітом.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Експерти попереджають про акції та приводи. «Краще платити карткою»
Дохід вище, ніж у Чорну п’ятницю
У 2013 році доходи китайських рітейлерів у День самотніх вперше перевищили доходи Чорної п’ятниці в США. У 2020 році вартість замовлень на всіх платформах, що належать групі Alibaba, перевищила 130 мільярдів доларів США (тоді це було еквівалентно приблизно 505 мільярдам злотих). Тим часом компанія перестала називати 11 листопада Днем холостяків. Натомість він почав використовувати назву «Double Eleven Day», яку він сам створив, щоб відірватися від некомерційного генезису свята. В даний час обидві фрази є взаємозамінними.
У повідомленні китайського концерну йдеться про те, що під час цьогорічного Дня холостяків компанія запропонує клієнтам акції від понад 290 000 брендів, включаючи бренди класу люкс, такі як Moncler і Ferrari.
День холостяків у Польщі
Незважаючи на те, що Польща відзначає День незалежності 11 листопада, у Китаї останнім часом набирає популярності День холостяків. Окрім пропозицій китайської платформи, споживачі також можуть скористатися акціями, запущеними сотнями інших роздрібних торговців. Знижки з цієї нагоди вже оголосили парфумерні мережі, продавці електроніки, товарів для дому, одягу чи прикрас та інші.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Символічні знижки Чорної п’ятниці. Результати дослідження
BBC, Business Insider, TVN24.pl
Основне джерело фото: Shutterstock
У Польщі 11 листопада відзначають День національної незалежності. У календарях незвичайних свят зазначено, що 15 лютого припадає День холостяка, який нібито є відповіддю на минуле свято закоханих. Проте вже кілька років набирає популярності так званий китайський День холостяків, який припадає на 11 листопада. У чому полягає зростаючий феномен фестивалю «double enaven»?
11 листопада в Польщі відзначають День незалежності на честь відновлення незалежності в 1918 році. У цей день магазини закриті. Численні роздрібні мережі та торгові платформи, однак, заохочують клієнтів купувати онлайн, пропонуючи їм привабливі акції. Причиною тому є звичай святкувати День холостяків, який походить із Китаю. Знижки з цієї нагоди є найсильнішою акцією локальних сайтів продажів, але до них все частіше приєднуються й інші торгові мережі.
11 листопада – День холостяка?
Походження Дня самотніх у Китаї неясно. Одна з теорій його створення, представлена Business Insider, полягає в тому, що він був винайдений у 1990-х роках групою студентів з Нанкінського університету, а потім був популяризований в інших регіонах Піднебесної. BBC припускає, що символізм чотирьох одиниць, які складають дату, лежить в основі вибору 11 листопада як дня святкування Дня неодружених.
День холостяків набув популярності в 2009 році, коли компанія Alibaba (власник AliExpress) вперше запровадила зниження цін на своїх торгових майданчиках. Разом зі збільшенням доходів китайського гіганта з цієї нагоди до святкування свята маркетингу почали долучатися й інші продавці. День холостяків швидко став міжнародним хітом.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Експерти попереджають про акції та приводи. «Краще платити карткою»
Дохід вище, ніж у Чорну п’ятницю
У 2013 році доходи китайських рітейлерів у День самотніх вперше перевищили доходи Чорної п’ятниці в США. У 2020 році вартість замовлень на всіх платформах, що належать групі Alibaba, перевищила 130 мільярдів доларів США (тоді це було еквівалентно приблизно 505 мільярдам злотих). Тим часом компанія перестала називати 11 листопада Днем холостяків. Натомість він почав використовувати назву «Double Eleven Day», яку він сам створив, щоб відірватися від некомерційного генезису свята. В даний час обидві фрази є взаємозамінними.
У повідомленні китайського концерну йдеться про те, що під час цьогорічного Дня холостяків компанія запропонує клієнтам акції від понад 290 000 брендів, включаючи бренди класу люкс, такі як Moncler і Ferrari.
День холостяків у Польщі
Незважаючи на те, що Польща відзначає День незалежності 11 листопада, у Китаї останнім часом набирає популярності День холостяків. Окрім пропозицій китайської платформи, споживачі також можуть скористатися акціями, запущеними сотнями інших роздрібних торговців. Знижки з цієї нагоди вже оголосили парфумерні мережі, продавці електроніки, товарів для дому, одягу чи прикрас та інші.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Символічні знижки Чорної п’ятниці. Результати дослідження
BBC, Business Insider, TVN24.pl
Основне джерело фото: Shutterstock