Канадське місто Реджайна вибачилося за невдалу рекламну кампанію. Критики кажуть, що нові гасла, які мали на меті привернути увагу туристів до міста, «є женоненависницькими та об’єктивують жінок».
Організація, що рекламує канадське місто Регіна, вибачилася за суперечливу маркетингову кампанію, спрямовану на залучення туристів. Деякі жителі вважали кампанію незрілою та приниженою для жінок, зазначає ВВС. Полеміку викликали переважно два гасла.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Канада заборонила іноземцям купувати будинки
Суперечливий похід міста Регіни
Організація, відповідальна за просування міста, донедавна називалася «Tourism Regina», але в рамках зміни стратегії просування минулого тижня вона змінила назву на «Experience Regina». Таким чином, вона згадала однойменну пісню, яка набула великого розголосу кілька років тому після того, як її прозвучало в телевізійному шоу Джиммі Феллона «The Tonight Show». Канадська CBC пояснила, що через схоже звучання слів «Regina» і «vagina» пісня викликала сміх у публіки.
Місто Реджайна в КанадіShutterstock
У рамках нової промокампанії організація «Experience Regina» також представила нові слогани для заохочення туристів приїжджати до міста. Один був «Покажи нам свою Регіну», а інший — «Місто, яке римується з веселощами». Однак обидва гасла через згадану асоціацію були негативно сприйняті міською громадою.
«Гасла кампанії є женоненависницькими та об’єктивують жіночі тіла (…). Чи хочемо ми, щоб чоловіки переслідували жінок у барах, вигукуючи «покажи нам свою Регіну?», – написала міська рада Шеріл Стаднічук у Facebook у понеділок. «У нашому місті надзвичайно високий рівень насильства з боку інтимного партнера та сексуального насильства. Як суспільство, ми зобов’язані навчати хлопчиків і чоловіків, що таке згода. Ці гасла роблять абсолютно протилежне», – додала вона.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Верховний суд Канади щодо заборони використання презерватива без згоди або відома вашого партнера. «Тільки «так» означає «так»»
Місто Регіна просить вибачення за злощасну кампанію
У заяві, опублікованій у Facebook у неділю, директор Experience Regina Тім Рейд вибачився за «негативний вплив», який мала організація, змінивши свою маркетингову стратегію та опублікувавши нові гасла. «Стало зрозуміло, що ми не виправдали сподівань нашої великої громади, використовуючи якісь гасла. Незалежно від наших намірів, важливий вплив, і ми за це приносимо вибачення», – зазначив він.
У наступній заяві, опублікованій у понеділок, організація заявила, що видалила будь-який контент, який можна вважати образливим або невідповідним. Було також забезпечено, що більш різноманітні групи інтересів будуть залучені до подальших процесів прийняття рішень, щоб спілкування Регіни було інклюзивним і відповідало цінностям міста.
Основне джерело фото: Shutterstock