Хоча розмовляти по телефону за кермом не заборонено, існують суворі покарання за використання цього пристрою за кермом. Скільки штрафних балів і який розмір штрафу може отримати водій, спійманий у цьому правопорушенні? Коли транспортний засіб вважається в русі?
Нова таблиця штрафів і штрафних балів діє з 17 вересня. Одна зі змін у регламенті стосується покарання за користування телефоном за кермом. Вже з 1 січня, тобто з попереднього посилення правил, водії, які потрапили в таке правопорушення, платять не 200, як раніше, а 500 злотих штрафу. Після набрання чинності новими нормами його розмір не змінився.
Скільки балів за використання телефону під час водіння
З іншого боку, значно зросла кількість штрафних балів водіям, які телефонують за кермом. До середини вересня за вчинення такого правопорушення існувала п’ять балів ризику. З моменту вступу в силу нового тарифу використання телефону за кермом «оцінюється» аж у 12 балів.
Це означає, що особи, які вже мають на рахунку хоча б один штрафний бал, можуть позбутися водійських прав після двох таких порушень. Тому що хоч штрафи суттєво посилили, межа, за якою надходить документ, все одно залишається 24 бали. Для тих, хто має водійське посвідчення менше одного року – 20 балів.
Використання телефону на світлофорі чи в пробці
Користуватися телефоном під час водіння заборонено законом, коли водій тримає пристрій у руці. «Водію транспортного засобу під час руху забороняється користуватися телефоном, який потребує тримання слухавки або мікрофона», – таке положення ПДР регулює це питання.
Зверніть увагу, що використання тел Також заборонено, коли автомобіль явно не рухається, наприклад, у пробці або на червоне світло.. Відповідно до ст. 2 ПДР зупинка транспортного засобу – це «знерухомлення транспортного засобу не зумовлене умовами чи правилами дорожнього руху тривалістю більше однієї хвилини». Відповідно до цієї норми, як автомобіль, який зупинився на червоне світло перед перехрестям або застряг у пробці, так і той, який водій зупинився лише на мить, наприклад, щоб запитати дорогу у перехожого, залишаються в русі. .
Просто розмовляти по телефону під час водіння не заборонено. Це можна зробити в двох ситуаціях: коли пристрій встановлено на спеціальний автомобільний тримач і переведено в режим гучного зв’язку або коли водій з’єднає його через кабель або через Bluetooth з бортовою системою.
Нові штрафи та штрафні бали
Тариф, який діє з 17 вересня, збільшив максимальну кількість штрафних балів за одне правопорушення – досі вона становила 10 балів. Згідно з новими правилами, до 15 найсерйозніших правопорушень можуть отримати до 15. Деякі правопорушення каратимуться більш ніж 10, але менше ніж 15 штрафними балами. Також зросла кількість законодавчо визначених ситуацій, за яких водіям загрожує 10 балів.
Дані поліції показують, що в перший тиждень після посилення штрафів за порушення правил дорожнього руху на польських дорогах стало безпечніше, ніж рік тому. Меншою, ніж за відповідний період минулого року, виявилася кількість жертв ДТП, але й, як не дивно, кількість водіїв, які втратили водійські права.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Знак Д-42. Понад 50 тисяч польських водіїв уже втратили водійські права через їх ігнорування. Чого остерігатися?
Основне джерело фото: Shutterstock
Хоча розмовляти по телефону за кермом не заборонено, існують суворі покарання за використання цього пристрою за кермом. Скільки штрафних балів і який розмір штрафу може отримати водій, спійманий у цьому правопорушенні? Коли транспортний засіб вважається в русі?
Нова таблиця штрафів і штрафних балів діє з 17 вересня. Одна зі змін у регламенті стосується покарання за користування телефоном за кермом. Вже з 1 січня, тобто з попереднього посилення правил, водії, які потрапили в таке правопорушення, платять не 200, як раніше, а 500 злотих штрафу. Після набрання чинності новими нормами його розмір не змінився.
Скільки балів за використання телефону під час водіння
З іншого боку, значно зросла кількість штрафних балів водіям, які телефонують за кермом. До середини вересня за вчинення такого правопорушення існувала п’ять балів ризику. З моменту вступу в силу нового тарифу використання телефону за кермом «оцінюється» аж у 12 балів.
Це означає, що особи, які вже мають на рахунку хоча б один штрафний бал, можуть позбутися водійських прав після двох таких порушень. Тому що хоч штрафи суттєво посилили, межа, за якою надходить документ, все одно залишається 24 бали. Для тих, хто має водійське посвідчення менше одного року – 20 балів.
Використання телефону на світлофорі чи в пробці
Користуватися телефоном під час водіння заборонено законом, коли водій тримає пристрій у руці. «Водію транспортного засобу під час руху забороняється користуватися телефоном, який потребує тримання слухавки або мікрофона», – таке положення ПДР регулює це питання.
Зверніть увагу, що використання тел Також заборонено, коли автомобіль явно не рухається, наприклад, у пробці або на червоне світло.. Відповідно до ст. 2 ПДР зупинка транспортного засобу – це «знерухомлення транспортного засобу не зумовлене умовами чи правилами дорожнього руху тривалістю більше однієї хвилини». Відповідно до цієї норми, як автомобіль, який зупинився на червоне світло перед перехрестям або застряг у пробці, так і той, який водій зупинився лише на мить, наприклад, щоб запитати дорогу у перехожого, залишаються в русі. .
Просто розмовляти по телефону під час водіння не заборонено. Це можна зробити в двох ситуаціях: коли пристрій встановлено на спеціальний автомобільний тримач і переведено в режим гучного зв’язку або коли водій з’єднає його через кабель або через Bluetooth з бортовою системою.
Нові штрафи та штрафні бали
Тариф, який діє з 17 вересня, збільшив максимальну кількість штрафних балів за одне правопорушення – досі вона становила 10 балів. Згідно з новими правилами, до 15 найсерйозніших правопорушень можуть отримати до 15. Деякі правопорушення каратимуться більш ніж 10, але менше ніж 15 штрафними балами. Також зросла кількість законодавчо визначених ситуацій, за яких водіям загрожує 10 балів.
Дані поліції показують, що в перший тиждень після посилення штрафів за порушення правил дорожнього руху на польських дорогах стало безпечніше, ніж рік тому. Меншою, ніж за відповідний період минулого року, виявилася кількість жертв ДТП, але й, як не дивно, кількість водіїв, які втратили водійські права.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Знак Д-42. Понад 50 тисяч польських водіїв уже втратили водійські права через їх ігнорування. Чого остерігатися?
Основне джерело фото: Shutterstock