Зростання вартості життя змушує споживачів у всьому світі все частіше шукати заощаджень. Але не онлайн-знайомства, повідомляє BBC у середу. До такого висновку привела публікація фінансових результатів Match Group – компанії, в портфоліо якої кілька додатків для знайомств з Tinder на першому місці.
Як повідомлялося 2 листопада, з липня по вересень цього року кількість людей, які купили платні версії програми для знайомств, зросла на 200 тис. і досягла рівня 16,5 млн користувачів у всьому портфоліо Match Group, як повідомлялося 2 листопада. Це означає, що останнім часом і кількість платних користувачів, і доходи компаній зросли на кілька відсотків. Загалом за останній квартал вся Match Group збільшила продажі до 810 мільйонів доларів.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Рекордно багато японців не хочуть одружуватися
Tinder – кількість користувачів зростає
Найпопулярнішою з 13 платформ Match Group є Tinder. На додаток до безкоштовної версії програми, вона пропонує користувачам можливість придбати преміум-підписку, яка дозволяє їм використовувати додаткові функції, наприклад, підвищити видимість свого профілю. Як повідомляє BBC, за останні три місяці кількість таких платних передплатників Tinder зросла на 7 відсотків. За цей період у додатку для знайомств також зросли продажі та збільшилася загальна кількість користувачів, а кількість людей, які купують додаткові функції в додатку, зменшилася.
Враховуючи уповільнення світової економіки, Match Group прогнозує, що в останні три місяці року зростання виручки компанії сповільниться. Корпорація вже повідомляє про зниження закупівель деяких додатків.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Додаток для знайомств поділився конфіденційними даними про своїх користувачів
Основне джерело фото: Shutterstock