«Люди, які активно рекламують себе в Twitter, отримують від цього користь», — каже професор Ендрю Вінстон з Техаського університету. Вчений є співавтором дослідження, результати якого показали, що менеджери, які регулярно рекламують себе на цій соціальній платформі, частіше отримують пропозиції про роботу з високими зарплатами, ніж ті, хто не просуває свій бренд в Інтернеті. Однак дослідники попереджають, що така стратегія також може легко нашкодити.
До такого висновку прийшов Ендрю Вінстон, професор кафедри інформації, ризиків і управління операціями Техаського університету в Остіні, завдяки дослідженню, яке він провів разом зі своїми колегами. Дослідники проаналізували дані про винагороду генеральних директорів, директорів з маркетингу, ІТ-директорів і директорів з продуктів і інновацій, які працюють у 500 компаніях, охоплених звітами Standard & Poor’s (агенція кредитного рейтингу) за 2010-2013 роки. Вони також переглянули твіти, опубліковані в акаунтах кожного з керівників компанії.
Твіті як рецепт успіху?
Дослідники виміряли, скільки твітів було опубліковано керівниками та наскільки вони охоплені. Вони також підрахували, скільки записів можна вважати частиною побудови особистого бренду, вивчивши, наскільки вміст відповідає компанії та керівній посаді. Потім вони порівняли пари менеджерів, які шукали роботу, де одна особа займалася саморекламою в Twitter, а інша – ні.
Дослідження показало, що керівники, які часто твітили свої особисті бренди в Twitter, з більшою ймовірністю отримають високооплачувані посади, ніж менеджери, які не просували свій бренд в Інтернеті. За словами авторів дослідження, самореклама спрацьовує і у випадку з працівниками нижчого рівня.
Самореклама також може нашкодити
За словами Вінстона, менеджери, які рекламували свої знання та кваліфікацію в Twitter, мали на 32 відсотки більше шансів отримати високооплачувану посаду після співбесід. Однак співавтор дослідження зазначає, що тактика самореклами також може виявитися пасткою: погано написані твіти можуть позначитися на кандидатах, якщо роботодавцям не подобається те, що вони бачать. Автори дописів також можуть отримати реакцію з боку громадськості, якщо вважатимуть їхні твіти занадто саморекламними.
Дослідники в дослідженні зосередилися на Twitter, а не на інших платформах соціальних медіа, тому що, за їхніми словами, Twitter дозволяє користувачам охопити більше людей, ніж, наприклад, Facebook, де публікації націлені «насамперед на родину та друзів».
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: У соціальних мережах час стікає крізь пальці. Вчені пояснюють чому
Основне джерело фото: Shutterstock