ТРК на АЗС автоматично припиняє заправку, коли бак автомобіля заповнений. Після першого «удару» рушниці можна, однак, заправити ще кілька літрів. Це помилка – заливати паливо під кришку може бути небезпечно, і уникати помилок при заправці важливо, особливо з наближенням прохолодної погоди.
Характерний «відскок» можна почути, коли бак наближається до наповнення під час заправки. Тоді паливо перестає надходити, що є знаком для водія опустити дозаторний пістолет. На практиці, однак, можна відновити заправку і додати ще кілька або навіть десяток літрів пального. Така заправка під пробку дозволяє заправляти бак по максимуму і їздити трохи довше без чергової зупинки на заправці.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Як щодо цін на автомобілі? «Польські водії заплатять дорого»
Заправка під пробку
Додавання палива після першого «стусана» є помилкою, проти якої, серед ін. інструкції до автомобіля. Така практика означає, що паливо може не потрапити в бак, а витекти через невеликий дренаж на землю під транспортним засобом. У деяких ТРК частина палива, заправленого після «відскоку», іноді всмоктується назад, у результаті чого ви платите за більше пального, ніж було залито в бак.
Регулярна заправка під пробку також має ще більш серйозні наслідки, які можуть обернутися візитом в сервіс. Занадто багато палива в баку ускладнює видалення парів з нього. – У кращому випадку в машині буде пахнути бензином або дизпаливом, але в гіршому паливо може потрапити в вентиляційну систему і пошкодити цю систему, – пояснює механік Адам Клімек з TVN Turbo.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Помилки при заправці взимку. Як не пошкодити автомобіль?
Їзда на резерві – який ризик?
Небажано заправляти автомобіль під пробку, і навпаки – їздити на резерві. Це особливо небезпечно при низьких температурах повітря. Коли в баку мало палива, у баку конденсується водяна пара, і на стінках бака може з’явитися волога.
– Якщо вода є, то вона буде виштовхуватися разом з бензином у фільтр або інші елементи з невеликим перерізом. «Заморожені» завадять автомобілю завестися, – пояснив механік Роберт Янушевскі в ефірі TVN Turbo. Часта їзда на «парі» також може пошкодити паливний насос.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Погана інформація для водіїв. На АЗС буде дорожче
Основне джерело фото: Shutterstock
ТРК на АЗС автоматично припиняє заправку, коли бак автомобіля заповнений. Після першого «удару» рушниці можна, однак, заправити ще кілька літрів. Це помилка – заливати паливо під кришку може бути небезпечно, і уникати помилок при заправці важливо, особливо з наближенням прохолодної погоди.
Характерний «відскок» можна почути, коли бак наближається до наповнення під час заправки. Тоді паливо перестає надходити, що є знаком для водія опустити дозаторний пістолет. На практиці, однак, можна відновити заправку і додати ще кілька або навіть десяток літрів пального. Така заправка під пробку дозволяє заправляти бак по максимуму і їздити трохи довше без чергової зупинки на заправці.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Як щодо цін на автомобілі? «Польські водії заплатять дорого»
Заправка під пробку
Додавання палива після першого «стусана» є помилкою, проти якої, серед ін. інструкції до автомобіля. Така практика означає, що паливо може не потрапити в бак, а витекти через невеликий дренаж на землю під транспортним засобом. У деяких ТРК частина палива, заправленого після «відскоку», іноді всмоктується назад, у результаті чого ви платите за більше пального, ніж було залито в бак.
Регулярна заправка під пробку також має ще більш серйозні наслідки, які можуть обернутися візитом в сервіс. Занадто багато палива в баку ускладнює видалення парів з нього. – У кращому випадку в машині буде пахнути бензином або дизпаливом, але в гіршому паливо може потрапити в вентиляційну систему і пошкодити цю систему, – пояснює механік Адам Клімек з TVN Turbo.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Помилки при заправці взимку. Як не пошкодити автомобіль?
Їзда на резерві – який ризик?
Небажано заправляти автомобіль під пробку, і навпаки – їздити на резерві. Це особливо небезпечно при низьких температурах повітря. Коли в баку мало палива, у баку конденсується водяна пара, і на стінках бака може з’явитися волога.
– Якщо вода є, то вона буде виштовхуватися разом з бензином у фільтр або інші елементи з невеликим перерізом. «Заморожені» завадять автомобілю завестися, – пояснив механік Роберт Янушевскі в ефірі TVN Turbo. Часта їзда на «парі» також може пошкодити паливний насос.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Погана інформація для водіїв. На АЗС буде дорожче
Основне джерело фото: Shutterstock